HVor køber man stumper?

Hejsa

Efter at være flyttet fra hovedstaden så er der jo nogen små afsavn :-/

Æhh, jeg har behov for nogle små sikringer (800mA 250V) til nogle lysdæmpere
Ligner en alm små apparatsikringer sikring bortset fra at "glashuset" er
keramisk
Hvor køber man sådan nogle på nettet?
Eletronik-lavpris er det ok eller?

Jeg har desuden behov for nogle AC/DC adaptere 5.4V 2.4A til nogle TRENDnet
TE100-SE88E switche jeg har liggende
De gamle adaptere døde efter at de havde kørt nonstop igennem længere tid
Hvor køber man sådan nogle på nettet?

:-) Peter

Re: HVor køber man stumper?

lysdæmpere

Et af de her steder: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

--
MiscEl har fået Hotkey side, så en tast kan åben et vilkårligt antal side.
http://hjem.get2net.dk/hkj/miscelHotkeys.html

Men fordelene er vel store, i det store hele ;)

Ved ikke om de findes andre steder, end i Århus, så vil tro du er flyttet
dertil.
Århus Radiolager i Brabrand har næsten alt det du kan få brug for, og til
rimelige priser.
Jeg hader elektronik lavpris, det er så rædsomt useriøst, at man er ved at
brække sig.

/Hauge

Re: HVor køber man stumper?

Helt enige!

Re: HVor køber man stumper?

Nu skriver du jo ikke hvor i landet du bor.

Vejle RC er da også en mulighed, eller O.B.Carlsen i Sønderborg for blot at
nævne nogle

--
Tom

Re: HVor køber man stumper?

Takker for svarene :-)
Men 50 - 100 kr i omkostninger til stumper der koster små 20 kroner
Det kan jeg ikke lige følge (jow jeg kan godt følge at omkostnngerne skal
dækkes ind)

Såe det bliver enten Vejle RC eller hvis der ligger en elektronikforretning
i nærheden af Kolding Banegård?

Det bliver "billigere" og så er jeg sikker på at jeg får det rigtige :-)

pft/Peter

Re: HVor køber man stumper?

elektronikforretning

Der er også www.pc-elektronik.dk i det nordjyske. Han er billig at få det
sendt fra.

Benny

Re: HVor køber man stumper?

Typisk køber man dem i den lokale biks - hvis man ikke skal have andet.

Hm - dem er jeg ikke vild med. Hvis du er i Århus er AARL i brabrand mere
pro (og typisk billigere)...

Jeg har nogen 5.1V 2.6A (og nogle 3A) kapslede Delta switchere liggende...
De vil garanteret virke... ;-)

Mvh.
 Anders

Re: HVor køber man stumper?
"Anders F"

Ja, det fandt jeg ud af :-)

Kender du nogle steder i fx Kolding?
Der er ingen lokalt

Suk, det ender sgu med at køber det igennem firmaet når de en sjælden gang
imellem får varer fra restordre-parts

- Peter

Re: HVor køber man stumper?
Hej Peter

Der ligger en løsdele biks i Kolding, oppe i nærheden
af Spejdersport.