Hvor køber man store køleplader uden at blive helt flået?

Tjah overskriften siger vist det hele.

Mvh
Claus

Re: Hvor køber man store køleplader uden at blive helt flået?
Hej Claus

Nej, der er meget stor forskel på hvad vi betragter som store
køleplader og vi har også meget forskellige økonomiske
opfattelser, men generelt vil jeg anbefale dig at støve
de produkthandler igennem du kan finde og du kan også
sætte en købsannonce ind i gruppen
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej
husk at oplyse præcist hvad du har brug for.

Mvh Max

Re: Hvor køber man store køleplader uden at blive helt flået?

Prøv og ring til SAPA i Grenå... De laver alt i alu.
Mvh. Dennis.

Re: Hvor køber man store køleplader uden at blive helt flået?
 Prøv at kontakte OZ 8 AFC Palle, han bor omkring Horsens.

Lykkes det ikke har jeg en du kan købe,den er omkring 400 x 600 mm så vidt
jeg lige kan huske.

OZ8EV Erik Skanderborg < erik.vaever (Alt Gr +2 ) mail.dk>