hvor køber man speciel strømforsyning?

Jeg skal bruge en strømforsyning (eller transformator) til et apparat jeg
har fået hjem fra USA.

Den skal levere 5v og min 2amp og selvfølgelig passe til  230v herhjemme :-)

Kan man få nogen som man selv kan indstille til forskellige spænding og
strømstyrke og hvor der også er forskellige stik til?

Hvis I lige har et par hjemmeside hvor man kan bestille sådan nogle så bare
skriv dem ned.

Ellers glædelig Jul til alle...

Mvh Anders

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?

kig her http://www.cypax.com/shop.html

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?
SNIP

ok. he he, de sælger kun til firmaer :-)
eller  er de til at snakke med?

Mvh Anders

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?

Hvor bor du ??
Der er garanteret en der kan købe den der for dig. Undertegnede inkl.

Mvh
Anders

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?
SNIP

Jeg bor i Vejle ...

Men jeg kan da muligvis også presse den igennem jobbet :-)
Mvh Anders

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?

Hvis du evt. vil købe den for mig og få den sendt til min adresse, så vil
jeg gerne give dig lidt for ulejligheden...

Mvh Anders

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?

Er du sikker på at apparatets strømforsyning ikke kan køre på 230v
50Hz ?
De fleste af de strømforsyninger jeg har liggende i en kasse virker
fra 100-240v.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?
SNIP

Der står IP 110 volt på den amerikasne transformator, så jeg tror ikke den
går. Jeg skulle alligevel også have en adapter til stikket, da de jo heller
ikke passer til vores standarder.

Det drejer sig helt konkret om en Slimp3 netværksafspiller som egentlig bare
er et lille display med 1 printplade med et RJ45 stik og to RCA stik på. Den
fungerer bare som mellemled mellem en musikserver og dit anlæg.

Så det er bare den lille sorte eksterne transformator jeg mangler for at få
det op at køre. Den originale skulle levere 5v og 2 Amp, men sålænge den nye
jeg køber kører med 5v, så er det vel i princippet ligegyldigt om den kan
levere flere ampere end 2 ikke?

Mvh Anders

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?

Jo.

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?

En psu fra en DLINK router er svjh 2.5A og 5 volt.

Mvh
Anders

Re: hvor køber man speciel strømforsyning?
Jeg har aftalt med Leonard at købe en han havde liggende som lige passede
til specs'ene. Så det var da rart at spare lidt penge. Selvom man kommer til
at tjene en del på tirsdag når man skal bytte de satans "bløde" pakker :-)

Tak for hjælpen alle...

Site Timeline