hvor køber man reservedele til asus bærbare computere??

    Jeg skal bruge HSP printet til skærmen i en ASUS bærbar..

Nogen der ved hvor man køber reservedele i Danmark (ER Momsregistreret)

Hilsen Jan

Re: hvor køber man reservedele til asus bærbare computere??

Nu kan jeg ikke lige huske med ASUS men prøv at spørge EET

Mvh. Uffe Ravn

Re: hvor køber man reservedele til asus bærbare computere??

Sandsynligvis gennem Rosenmeier, den danske importør (der er muligvis andre)

Re: hvor køber man reservedele til asus bærbare computere??
Prøv her
http://notebookonline.dk /

Mvh jens