? Hvor køber man et lillestykke sort akryl?

Er der nogen der ved hvor man kan købe et stykke sort akrylplast, uden
at købe en hel plade? Gerne i eller omkring Randers.

Jeg skal bruge et stykke på 43,7 * 7,3 cm, og gerne omkring 3 til 5 mm
tyk.

Måske er det mig der er pjattet, men jeg synes det er rigeligt at købe
en hel plade, for sådan et stykke.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
                                        == __o
Poul Erik Lindaa   === _'\ <_       E-mail: snipped-for-privacy@mail.tele.cykeldk

Randers tekniske forretning ?

I Kristrup ligger der et firma der hedder Vink, de lave sådanne
akrylplader, måske de har en restcontainer man kan komme i for en gang
"håndbajere" ?

Re: ? Hvor køber man et lillestykke sort akryl?
Hej.
Deigaard Plastic i århus.
Mens de lå på silkeborgvej, har jeg til købt mindre stykker, som de skar ud
af en plade,
- og de havde en reste-kasse, hvor man sommetider kunne gøre en rimelig
handel.
Prøv www.deigaard-plastic.dk for adr. m.m.

Torkil Halvorsen

Re: ? Hvor køber man et lillestykke sort akryl?

Silkeborg plast A/S

--
Hilsen
   Peter N Petersen

kig evt her www.vink.dk
Vink AS
Kristrup Engvej 9
DK-8900  Randers
8911 0100

ellers prøv hos dan-plast på haralds vej
kan være de har en stump

ellers er der nordisk plast i auning
http://www.nordiskplast.dk/forside/forside.htm
Nordisk Plast A/S
Systemvej 2-4
DK-8963 Auning
søren

Re: ? Hvor køber man et lillestykke sort akryl?

Har snakket med dem, men de vil kun sælge mig en hel plade.

Prøver at tage en snak med dem,

og eller dem.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse