Hvor køber man denne Tænd/sluk dims

Kunne tænke at anskaffe mig en tænd/sluk dims der kan monteres på sit
netværk hvor man kan aktivere externt gennem log-in fra internettet.

Det skal være med flere udgange min 4, gerne 8. f. eks. Med en relæudgang.

Har fundet denne

http://www.leunig.de/_en/_pro/remote-power-switch/eps.htm

som også evt kunne bruges, men andre forslag modtages gerne. Danske steder
især da man så sparer lidt i porto og tidsmæssigt.

/Carsten

Re: Hvor køber man denne Tænd/sluk dims

Prøv at kikke hos http://www.danbit.dk /

Max

Re: Hvor køber man denne Tænd/sluk di ms

Ja der er nogle her:
http://www.danbit.dk/produkter/0400.phtml

Fx denne til en ret fornuftig pris:
http://www.danbit.dk/produkter/0408.phtml

Re: Hvor køber man denne Tænd/sluk dims

Se evt her:
http://www.google.dk/search?q=ePowerSwitch&hl=da&rls=com.microsoft:da&rlz=1I7GGLL_da&prmd=s&source=lnt&tbs=lr:lang_1da&lr=lang_da&sa=X&ei=P2vDTJ25EoiVOoCw0KAM&ved0C%AkQpwU

inden for computerverden kaldes de også PDU Power Distribution Unit.

Mvh Sophus

Re: Hvor køber man denne Tænd/sluk dims
Simsalabim har bragt dette til os:

Hejsa

En billiger løsning er denne, som styres via usb, som derfor kræver en
computer. Den kan styres med tidsplan, når et program start, eller
manualt.

http://elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_id10%0273

Vh

Postman

Re: Hvor køber man denne Tænd/sluk dims
Tak for indlæggene. Det var lige det der manglede.