Hvor køber jeg TGF149 400W ?

Hej NG

Jeg mangler desperat en thyristor TGA149 400w !!!!

Hvor hulen køber jeg den...har prøvet Elfa, RS, Farnell

Og det skal være den...har prøvet andrer typer, men de kan mis-trigge i
visse områder.

Jeg vil være taknemlig hvis der er en der ved noget.

Den sidder i en styring til servomotoren på en 80V Still el-truck

Mvh.

Esben

Re: Hvor køber jeg TGF149 400W ?

Har du prøvet at kontakte Still i DK ?.. De har antageligvis et
serviceværksted, som sikkert kunne levere stumpen..

www.still.dk  Find et telefonnummer og ring til dem..

/peter

Re: Hvor køber jeg TGF149 400W ?
jooo ....... de har en komplet styring til den nette sum af 12000,- så jeg
vil godt bruge lidt energi på at finde en thyristor.

Re: Hvor køber jeg TGF149 400W ?

Jamen, så søg på google!

Jeg fandt flere steder hvor de har TGF149, godt nok i Tyskland og USA,
men hvis alternativet er 12kdk kan du vel godt ofre lidt på forsendelse.

Mvh
GK

Site Timeline