Hvor køber jeg HIGH POWER 940nm LEDS

Jeg har brug for ca. 100 Lysdioder, high power output og med en bølge længde
på: 940nm

Hvor køber man sådanne nogle til en ok pris...

Hilsen Jan

Re: Hvor køber jeg HIGH POWER 940nm L EDS

Det gør du på www.ebay.com - du får dem smidt i nakken.

Forsendelse fra f.eks. HongKong tager en uges tid...

// Per.

Re: Hvor køber jeg HIGH POWER 940nm LEDS

 - Sidst jeg skulle bruge LED købte jeg hos LED1.de - men om lige de har det
DU skal bruge tør jeg ikke sige. Kvalitet'en på brændtimer mm. har været
yderst fornuftigt i sammenligning med nogen af dem jeg har
"taiwan-importeret"...

Lars / Viborg

Re: Hvor køber jeg HIGH POWER 940nm LEDS

Ville også være mit svar - men har været uheldig med et parti hvor nogle
brænder af efter relativt få dages drift - trods det at de køres langt under
specs. (de kraftigste hvide 5mm fra medio 2008 - uden jeg lige kan huske
ordrenummeret)

Site Timeline