Hvor køber jeg grafitmaling?

Jeg bruger en grafitmaling til afskærmning. Den har den store fordel at
den IKKE leder så godt som f.x. en metalskærm, og den er let at påføre
en plastkonstruktion.

Indtil nu har jeg brugt een, der hedder Elektrodag 5513. Men min
leverandør (Afridana) vil ikke sælge den i 1kg dåser mere. Kun i store
krukker stablet på en palle.

Er der nogen, der evt kender alternative produkter, eller andre
leverandører ?

Bo //

Re: Hvor køber jeg grafitmaling?

Kontakt Chemie havde det engang som spraydåse.

Tomas

Re: Hvor køber jeg grafitmaling?
Hej Bo Bjerre

http://www.kontaktchemie.dk/Produktoversigt/graphit_33.htm

Virker fint, men jeg kunne ikke få den via leverandører til
firmaet, måtte købe den via en hobbyforetning. Noget med
at de ikke har oversat sikkerhedsdatabladet og leveran-
dør brugsanvisningen til dansk.

Re: Hvor køber jeg grafitmaling?

Har du prøvet Elvald Steensen i Rødovre? De er vist nok stadig importører af
Kontakt Chemie.
Karsten H. (7870)
Re: Hvor køber jeg grafitmaling?
Hej Karsten

Jeg har fået fat i dem udviklingsafdelingen havde brug for, intet
problem der, man skal bare tænke lidt kreativ.

Ps: Ewald Steensen bor i Hjørring.

Re: Hvor køber jeg grafitmaling?

PS, de har haft en afdeling i Rødovre - tilbage i 60'erne.:-)
Karsten H. (7870)

Re: Hvor køber jeg grafitmaling?

Graphit 33 som Max nævner.

Det er for øvrigt forrygende at bruge til modeltog når du skal have
"aksler med modstand i", et pust hen over isoleringsbøsningen og så er
du kørende.

Re: Hvor køber jeg grafitmaling?
Takker,

Jeg prøver at kontakte kontakt kemi ...