Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Hej

Jeg mangler ovenstående til linieudgangen i en Philips monitor. Jeg har kigget hos elfa.se men de har den ikke. Er der nogen som har en idé om hvor man kan købe den ud over hos Philips ?

En erstatning var måske også en mulighed ?

På forhånd tak for hjælpen.

Brian Ø.

Reply to
Brian Østergård

"Brian Østergård" skrev i en meddelelse news:4298818a$0$293$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Hej

Ifølge manualen, som jeg lige fandt på nettet :-), sidder der en STU8NA80 den har elfa.se heller ikke men den må jo ogås kunne bruges ?

Brian Ø.

Reply to
Brian Østergård

"Brian Østergård" skrev i en meddelelse news:42988315$0$280$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Og du mener denne her:

eller denne?

Har du prøvet Århus Radiolager?

J.

Reply to
Jim

"Jim" skrev i en meddelelse news:42988f2d$0$180$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hej

Tak for svar begge to.

En af mine venner som arbejder som radiomekanikker har fundet en. Jeg mener det er hos Aswo, prisen er Kr. 99,- fuldstændigt ude af proportioner !

Nu er det så spændende om den smadrer den nye transistor :o)

Brian Ø.

Reply to
Brian Østergård

Hej!

Brian Østergård wrote: ...

Kan du bruge en FS7SM istedet?

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"Brian Østergård" skrev i en meddelelse news:429b7350$0$279$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Held og lykke med projektet.

Mvh.

Reply to
Jim

Hej

Jeg har ikke lige kigget hvad forskellen mellem SM og UM er men har du nogle SM´r hvis det bliver aktuelt ?

Brian Ø.

Reply to
Brian Østergård

Tak :o))

Brian Ø.

Reply to
Brian Østergård

Jeg har en enkelt du kan få gratis...:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news:429cf49a$0$18640$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej

Det lyder ellers godt. Nu prøver jeg lige med den vi allerede har bestilt, tror nok at den bliver sponsoreret af en eller anden arbejdsgiver :o)), så siger jeg til hvis jeg vil prøve/får brug for den du har liggende.

Med venlig hilsen Brian Ø.

Reply to
Brian Østergård