Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Jeg mangler ovenstående til linieudgangen i en Philips monitor. Jeg har
kigget hos elfa.se men de har den ikke.
Er der nogen som har en idé om hvor man kan købe den ud over hos Philips ?

En erstatning var måske også en mulighed ?

På forhånd tak for hjælpen.

Brian Ø.

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Ifølge manualen, som jeg lige fandt på nettet :-), sidder der en STU8NA80
den har elfa.se heller ikke men den må jo ogås kunne bruges ?

Brian Ø.

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Og du mener denne her:
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/S/T/U/8/STU8NA80.shtml
eller denne?
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/F/S/7/U/FS7UM-12.shtml

Har du prøvet Århus Radiolager?

J.

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Tak for svar begge to.

En af mine venner som arbejder som radiomekanikker har fundet en. Jeg mener
det er hos Aswo, prisen er Kr. 99,- fuldstændigt ude af proportioner !

Nu er det så spændende om den smadrer den nye transistor :o)

Brian Ø.

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?
Hej!

Kan du bruge en FS7SM istedet?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Jeg har ikke lige kigget hvad forskellen mellem  SM og UM er men har du
nogle SM´r hvis det bliver aktuelt ?

Brian Ø.

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?
Hej!

Jeg har en enkelt du kan få gratis...:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Det lyder ellers godt. Nu prøver jeg lige med den vi allerede har bestilt,
tror nok at den bliver sponsoreret af en eller anden arbejdsgiver :o)), så
siger jeg til hvis jeg vil prøve/får brug for den du har liggende.

Med venlig hilsen
Brian Ø.

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Held og lykke med projektet.

Mvh.

Re: Hvor køber jeg FS7UM switchtransistor ?

Tak :o))

Brian Ø.

Site Timeline