Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ? ?

Hej!

Jeg skal bruge en MC34063 i SO-8 hus til en switchmode forsyning, jeg
kan kun finde den de gængse steder i DIL8 hus, men sådan en har jeg
allerede, og nej, der er ikke plads til at transplantere den i.

Hvis nogen af jer evt har en og ville smide i en kuvert mod lidt penge,
ville det være fedt!

// Per.

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Jeg er ret sikker på jeg har den til at ligge, ser lige efter imorgen...
Hvis jeg har skal den ikke koste dig noget.

/Carsten

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Mange tak, bukker og nejer!

Det er vel ikke sådan, at du også ligger inde med et 48 MHz krystal
oscillator i det firkantede DIL-hus, som på dette billede:
http://www.rapidelectronics.co.uk/i/90095201.jpg

Det forekommer mig at de f.eks. kun kan fås hos elfa i det aflange
DIL14-hus.... tosset...

Sætter gerne nogle penge ind på din konto for ulejligheden :-)

// Per.

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Hvis du kan bruge 50MHz er jeg lev. dygtig.

Christian Treldal, OZ1GNN
Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Ja, 50 MHz har jeg jo allerede..

Det er til at clocke USB-delen af en processor til 12 Mbit, og USB er
rimeligt pivet, så er det ikke 48 MHz så er jeg HELT sikker på, at det
ikke kommer til at virke, desværre...

Jeg må transplantere et DIL14 krystal i istedet så.

// Per.

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Sorry, vi bruger ikke det hus, og heller ikke 48Mhz...

/Carsten

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

jeg har en stor bunke oscillatorer liggende, som i mange år har undgået
at blive smidt ud. Alt fra 1 til 48MHz. i rektangulært og kvadratiske
huse. 48MHz kun i det aflange.

Jeg vil gern afhænde ALLE på een gang, så jeg får luget ud.

Bo //

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Skulle du ikke komme af med dem så tænk på en stakkels radioamatør.
mvh Erik

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Desværre, hukommelsen skal vist opgraderes... fandt kun DIL typen.

/Carsten

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

På mit job bruger vi en del MC34063, så hvis det ikke lykkes med de andre -
spørg.

Oscillatoren kan jeg derimod slet ikke hjælpe med.

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

den er osse lager her, så hvis du skal have oscillator og IC fra samme
"leverandør", så send en mail til

bo-at-sidebanen-dot-dk

Bo //

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Bo, jeg har bestilt oscillatoren hos elfa, og mangler nu kun kredsen.

Hvis du har den i SO8 hus og gerne vil sælge en enkelt eller to, så giv
lyd - enten her eller via mail.

MVH, Per.

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Mail mig din adresse, så sender jeg et par stykker.

/Carsten

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Nå!

Jeg troede det var kredsen du kun havde i DIL hus ??!

Jeg sender en mail :-)

// Per.

Re: Hvor køber jeg en MC34063 i SMD ??

Hvis Bo så derefter skulle have nogle 48Mhz oscilatore i overskud kunne jeg
godt tænke mig at blive indehaver at et par stykker.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline