Hvor køber jeg Alu firkantrør som p rivatperson ?

Hej gruppe.

Jeg mangler noget 10x10x1mm firkantrør til et projekt, jeg skal bruge
1-2 meter.

Hvor køber jeg dette som privatperson, og uden at det koster en arm og
et ben ?

Jeg har fundet butikker på nettet i tyskland der kan levere det, ellers
er der Alumeco i Danmark, men de handler ikke umiddelbart med
privatpersoner, priser er også en hemmelighed.

// Per.

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Da jeg skulle bruge noget til min quadcopter, købte jeg det hos
Sanistål. Det kostede vist 60kr for en længde (6m).

Mvh Jonas

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Pudsigt, jeg skal også bruge det til en Quadcopter, jeg erstatter dog
bare de originale stænger "nr 2" forrige ejer selv har savet med en
brækket arm ;-)

Jeg ser om jeg kan finde en Sanistål lokalt, og så tager jeg en
nedstryger med, så kan jeg korte den af og ha med i bilen ;-)

// Per.

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Bingo, her er det:

http://ragelse.com/i/qJQJsZc

Jeg ringer og forhører mig i morgen.

Tak for tippet !

// Per.

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?
Hos Sanistål er intet på lager.

Det bliver så 50,- for længden, 75 i emballage udgifter, Ca. 50 for
ekspeditionsgebyr, og så ender vi på Ca. 220, og det er uden levering.

Jeg tænkte, at der nok var en catch et sted, øv...

// Per.

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?
Kan dette bruges?

http://kortlink.dk/carl-ras/9mmg
mvh
Thorbjørn

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?
Hej Per

220 kr. for 6 meter alurør er da billigt.

Max

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Ja, meget rimeligt, bare lidt i overkanten når man reelt kun skal bruge
1 meter, og resten bare fylder op ;-)

Btw, det her er resultatet indtil videre - jeg har indtil videre kun
brugt 80 cm. af de 2x1 meter jeg købte hos Bauhaus, Glostrup for den
nette sum af 39,95 Meteren.

http://gallery.zapro.dk/index.php?album=RC/Quadrocopter

// Per.

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Bauhaus har et udvalg i profiler, sandsynligvis også den du søger men om
det er billigt i forhold til andre steder kan jeg ikke sige. Regn med op
til 50,- pr meter i den dimension.

Prisen skal ses i forhold til at købe en "længde" hos en grossist hvor
det nok er billigt men så kommer betjeningen oven i.

/Lars

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Betjeningen behøver altså ikke være dyr. Som skrevet i mit andet
indlæg, betalte jeg omkring 60-80 kr for en længde hos Sanistål. Jeg
handlede der som privat, hvilket ikke var noget problem. Det største
problem var umiddelbart at håndtere 6m Al-rør.

Mvh Jonas

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Måske kan JNC hjælpe dig.
De har ikke 10*10*1 i shoppen - kun 12*12*2 til kr. 37,50/m + forsendelse,
men de skriver at de lagerfører 170 forskellige profiler, og at man er
velkommen til at ringe.
http://kortlink.dk/jncshop/9n35

Jeg har lige købt profiler til at bygge en lille reol af, som passer til
mine mål, og er godt tilfreds med.

PS Det koster en femmer pr snit, men betalte jeg gladeligt

- jørgen

Re: Hvor køber jeg Alu firkantrør som privatperson ?

Har lige set det i Bauhaus -  1 meter til 65 kr    2meter 95 kr.

vh Kurt Espersen

Site Timeline