Hvor køber jeg 3,5mm jackbøsning til Laptop

En af min søns venner's Acer Laptop har fået kvadret hovedtelefon-jack'et.

Efter megen møje og besvær er PC'en nu skilt så meget ad, at jeg kunne
fjerne de sørgelige rester af jack-bøsningen.

Det er en type med 2 switch'e, hvor den ene ser ud til at korslutte til
stel, når stikket tages ud. Sådan ser det ihvertfald ud på nabo-stikket til
mikrofon.

Der er 3 ben på række bagest, samt ét mere forskud ind mod midten, og
stelben nærmest kant. Det er et leadet. (ikke SMD)

Der findes jo et hav af typer. Google gave en masse hits, men ikke noget der
lignede.

Er der nogen, der kender en løsdelsforretning i Aalborg eller omegn, der
kunn tænkes at have ét?

--
På forhånd tak og med venlig hilsen
Karl Ejnar

Re: Hvor køber jeg 3,5mm jackbøsning til Laptop

Der findes et utal af varianter, så det er slet ikke sikkert at du kan købe
et.

Men nogle forretninger har billeder af deres varer på nettet, så der er en
mulighed for at checke om de har den rigtige type:

Forretninger: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Hvor køber jeg 3,5mm jackbøsning til Laptop

Det vil eks. radio forretninger med eget værksted have liggende .

Ellers er der jo Århus radio lager.

Mvh
Lars G

Re: Hvor køber jeg 3,5mm jackbøsning til Laptop
<snip>

Rce Elektronik Center på Boulevarden 34 kunne være en mulighed.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk