Hvor køber I komponenter online??

Hej i gruppen

Jeg er igang med at reparere et par ting og sager (De havde vist hobet sig
op i løbet af årene....)

Men i den forbindelse skal jeg bruge nogle komponenter og synes jeg har ledt
en del på nettet uden held.
Jeg mindes noget om at der før i tiden lå en online-forretning på bornholm,
men kan ikke huske hvad den hed.

Helt specifikt er det lige nu en BC858B jeg skal bruge.

Mvh
Lars Hansen

Re: Hvor køber I komponenter online??

Mon ikke du kan finde alle dem du har brug for her:

http://www.miscel.dk/ElectronicShops.html

Den bornholmske er El-Supply

Re: Hvor køber I komponenter online??

Det er jo en SMD type. Hvor mange skal du bruge?

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Hvor køber I komponenter online??

Hej Mikkel

Det er det nemlig og det er egentlig nok det der er problemet. For jeg kan
sagtens finde steder hvor jeg kan købe 500 eller flere, men når man som jeg
kun skal bruge 2 er det lidt "overkill"...

Mvh
Lars Hansen

Re: Hvor køber I komponenter online??

Har lige købt en stribe 857, bor du i nærheden kan du komme forbi og få
en.

Re: Hvor køber I komponenter online??

Hej Klaus

Takker, men der er lidt langt fra Roskilde til Hadsten for en enkelt lille
SMD-trans.......

Mvh
Lars Hansen

Re: Hvor køber I komponenter online??

Okay, Hammel, men du har ret.

Komemr du aldrig i "Kjuenhaunstrup" ?
Brinck er rimeligt velassorterede

Re: Hvor køber I komponenter online??

slik på komponenten og sæt den på et frimærke...

Bo //

Re: Hvor køber I komponenter online??

Er det ikke bare et stykke gaffatape på et postkort, og så et frimærke?

/Morten %-)

Re: Hvor køber I komponenter online??
meddelelse

Eller bare lodde en af et skrotprint.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Hvor køber I komponenter online??

Den der gider gøre det ville jeg takke mange gange og selvfølgelig betale
både for komponenter og forsendelse.

Mvh
Lars Hansen

Re: Hvor køber I komponenter online??

Der er jo også elfa.se de har købt århus radiolager så du kan bestille
og hente ting hos aarl med elfa numre og pris.

Site Timeline