Hvor køber i IDC-fladkabelstik med 2mm pitch?

Hej!

Jeg har fået fingrene i noget nyt legetøj der kræver nogle IDC-fladkabelstik med 2mm pitch. Jeg køber normalt mit grej hos Elfa da jeg arbejder lige ved siden af, men de er kun lev. dygtig i 20, 40 &

50-polet :-(

Er der nogen der kan hevise til hvor jeg finder dem i 34-polet og

10-polet ? Jeg har selv masser af det rigtige kabel.

Jeg har selvf. kigget hos Farnell og RS men jeg kan sate.. ikke finde det på deres side!

På forhånd tak. // Per.

Reply to
Per Jensen

Hej!

Per Jensen wrote: ...

Hvis du kan finde det hos f.eks. Harwin.co.uk e.lign. skal jeg gerne sende en sample-request :)

Fik du kigget på noget af det stuff jeg gav dig? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Kim Voss Schrader skrev:

Lyder da ok, jeg kigger lige hos dem :-)

Yes, men det er sateme nogle små komponenter, man er jo tvunget til at lægge et print ud for at bruge det... øv da :-O

Der var forøvrigt en Klasse D-forstærker imellem - 2X15W i en 10x10mm QFN-pakke eller sådan noget... det er godt nok småt, det er nok en af de stumper jeg bliver nødt til at teste :-)

Men mange dejlige stumper. Jeg har oprettet en kasse til stumperne så de har et fast sted at bo, og har organiseret de fleste datablade på disken, så jeg nemt kan se hvad jeg har på lager :-)

Du hører fra mig.

// Per.

Reply to
Per Jensen

Ok :)

Ja, det bliver man jo nødt til. Du kan evt. få Olimex til at fremstille dine print - de er ret billige IMHO. Skal nok snart have prøvet dem...

Heh, det var s*tme en lille pakke til så megen effekt :)

:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to