Hvor køber i IDC-fladkabelstik med 2mm pitch?

Hej!

Jeg har fået fingrene i noget nyt legetøj der kræver nogle
IDC-fladkabelstik med 2mm pitch. Jeg køber normalt mit grej hos Elfa da
jeg arbejder lige ved siden af, men de er kun lev. dygtig i 20, 40 &
50-polet :-(

Er der nogen der kan hevise til hvor jeg finder dem i 34-polet og
10-polet ? Jeg har selv masser af det rigtige kabel.

Jeg har selvf. kigget hos Farnell og RS men jeg kan sate.. ikke finde
det på deres side!

På forhånd tak.
// Per.

Re: Hvor køber i IDC-fladkabelstik med 2mm pitch?
Hej!

Hvis du kan finde det hos f.eks. Harwin.co.uk e.lign. skal jeg gerne
sende en sample-request :)

Fik du kigget på noget af det stuff jeg gav dig? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor køber i IDC-fladkabelstik med 2mm pitch?
Kim Voss Schrader skrev:

<KLIP>
Lyder da ok, jeg kigger lige hos dem :-)

Yes, men det er sateme nogle små komponenter, man er jo tvunget til at
lægge et print ud for at bruge det... øv da :-O

Der var forøvrigt en Klasse D-forstærker imellem - 2X15W i en 10x10mm
QFN-pakke eller sådan noget... det er godt nok småt, det er nok en af de
stumper jeg bliver nødt til at teste :-)

Men mange dejlige stumper. Jeg har oprettet en kasse til stumperne så de
har et fast sted at bo, og har organiseret de fleste datablade på
disken, så jeg nemt kan se hvad jeg har på lager :-)

Du hører fra mig.

// Per.

Re: Hvor køber i IDC-fladkabelstik med 2mm pitch?
Hej!

Ok :)

Ja, det bliver man jo nødt til. Du kan evt. få Olimex til at fremstille
dine print - de er ret billige IMHO. Skal nok snart have prøvet dem...

Heh, det var s*tme en lille pakke til så megen effekt :)

:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline