Hvor køber i batterier?

Hej i gruppen...

Jeg står og skal bruge nogle knapcellebatterier (LR44)

Jeg har været på batterier.dk hvor et enkelt koster 13,95 kr.

Det synes jeg er lidt dyrt.

Nogen der kender et billigt sted?

Pft. Carsten

Re: Hvor køber i batterier?

Det er billigt for én (husk det er uden porto). Hvormange skal du bruge?
http://www.batterizonen.dk har dem til 5kr + porto (køb 8 få 10!?)

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Hvor køber i batterier?

Det er sjovt som småpenge interessere, men prøv Tiger
eller Fætter BR, der er ofte gevinst.

Re: Hvor køber i batterier?
Hej Mikkel

Sorry, den var til CarstenGP, ikke til dig.

Mvh Max

Re: Hvor køber i batterier?

Hvis jeg køber 50 batterier og forskellen er som her:

50 * 5.00     = 250 kr.
50 * 13.95   = 697,50 kr.

Så har du sgu penge nok, hvis du kalder det småpenge.
Men jeg kan godt høre at du ikke har børn, der bruger "småpenge" så...

Mange ting bruger 3 stk. knapceller ad gangen
Så er det enten 15kr. eller 52 kr. pr. gang når legetøjet skal have strøm.

Hilsen Carsten (Far nok)

Re: Hvor køber i batterier?
Hej Carsten

Jeg kan så sige at jeg har børn nok, og hvis de småpenge der skal
bruges over den periode var et problem, ja så måtte ungerne bare
undvære legetøj med batterier.

Mvh Max

Re: Hvor køber i batterier?

Tiger har ikke LR44 eller komp. (dec/06)

--
Vy73 de OZ1GNN
Christian Treldal

Re: Hvor køber i batterier?

Tusinde tak for linket... så sparede jeg da flere hundrede kroner :-)

Re: Hvor køber i batterier?
Jeg købte 50 stk. 250,- + 34,- i porto.

Til gengæld fik jeg tilsendt 68 stk. batterier. (ved ikke hvorfor)

Så udledt af dette kan stk-prisen beregnes til: 4,18 kr. (Inkl. porto)

Ikke dårligt i forhold til 13,95 kr. stk. (Inkl. porto)

da ville 68 stk koste 948,60 kr.

Min besparelse blev altså ialt: 664,60 kr.

Så småpenge... NEJ! - Dem der mener andet... SNOBBER!

Re: Hvor køber i batterier?

Denne gruppe er befolket både af mennesker på SU-budget som har tid, men
ingen penge og af elektronikudviklere med rigeligt med penge men ingen tid.

Der for er det ikke alle der forstår hinandens prioriteringer.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor køber i batterier?

Hvis du skulle bruge så mange, ville en mail til batterier.dk
formodentligt have ændret betydeligt på deres pris.