hvor findes CS8414 henne i dk

hvor ka man finde den lille sag CS8414 henne i dk??
det er en 96 kHz Digital Audio Receiver..

hE5%ber der er en der ka hjE6%lpe :-)

Re: hvor findes CS8414 henne i dk

Har du overvejet at bestille den som sample direkte hos Cirrus Logic?
http://www.cirrus.com/en/products/pro/detail/P162.html

Hvad er grunden til at du ikke vælger at bruge den nyere CS8416?

Mvh
Claus

Re: hvor findes CS8414 henne i dk
Hej¨

Jeg har aldrig haft held med at bestille samples fra CL's hjemmeside, endda
på trods af at de blev bestilt til mit firma...
Jeg har måtte ringe til Memec for at få samples af nogle af deres kredse

M.v.h.
Lasse

Re: hvor findes CS8414 henne i dk
snipped-for-privacy@nomail.dk says...
grunden er vel nok at jeg ik kender sE5% meget til elektronik... jeg ka20%
sagtens amle efter diagrammer og lodde og alt det der men at forstE5% hva=
20%
de forskellige ting gF8%r..

http://diyhifi.230v.dk/ det er til denne dac jeg er igang med..

Re: hvor findes CS8414 henne i dk

Prøv at ringe og tale med disse:

http://www.cirrus.com/en/contacts/sales/country/DK.html

Det koster intet at spørge - man kan jo altid bare få et nej. Man kan så
også spørge, hvor man så kan købe. Det plejer de som regel at være
flinke med at hjælpe med.

Dem, der tør, er dem, der får !  Min personlige erfaring . . .

MVH
Bo Holmqvist

Min email: fjern det kinesiske islæt ;-)

Et site for N-folk: www.jernhesten.dk
1:1 billeder fra mine ture:
http://www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm

Re: hvor findes CS8414 henne i dk
Ellers har Farnell begge:

CS8414: 120.- ex. moms
CS8416:  54.- ex. moms

Og flinke elekronikpushere kan som regel godt tage dem hjem til dig.
Spørg dog lige om din pris inkl. moms, inden du siger ja.

[...]

On Sat, 19 Mar 2005 09:44:03 +0100, Bo Holmqvist

tror jeg dropper farnel.. her er hva der står når man har
indkøbsvognen ffremme

Product 3933015 is a direct ship product. Shipping charge DKK 200.
Delivery app. 3 days..

så kommer den jo til at koste en formue..
men prøver at kontakte de andre og ser hva der sker

Re: hvor findes CS8414 henne i dk

  . . . men de havde den ;-)

Hvis du kan komme op over 1000.-, koster det kun fragten - ca. 45.-,
hvilket ikke er så galt endda.

[...]

On Sat, 19 Mar 2005 13:51:16 +0100, Bo Holmqvist

det kan jeg desvære ikke.. så ska jeg da bestille en guld kasse til
det.. eneste ting jeg mangler den cs8414.. og alt i alt løber
projektet ik meget over 700kr...

Re: hvor findes CS8414 henne i dk
On Sat, 19 Mar 2005 14:25:25 +0100, wuf wuf <wuffer@email(fjern

så er påsken overstået og cirrus vil ikke levere CS8414 men derimod
gerne levere CS8416.... øv øv... men tak for hjælpen ellers...

Site Timeline