Hvor finder mening mand mon ..

et par stykker af de her 33 uF 16V 105 graders kondensatorer online uden de
skal koste en bondegård. (rsonline.dk gider ikk sælge til mig):

De er 7mm høje, diameter på 4.5 mm og ben afstand på 2-2,5mm.

Re: Hvor finder mening mand mon ..

Mon ikke du kan finde dem her http://www.pc-elektronik.dk/shop /

Re: Hvor finder mening mand mon ..

Så gemmer de sig godt derinde. Den mindste 105graders jeg kan finde er 47uF
..

Re: Hvor finder mening mand mon ..

Hvis vi snakker med elektrolyter, jeg tror ikke det er af storre
betydning hvis den er f.eks 1x stF8%rre, bare den har den samme voltage.
Er det korrekt?

Mvh,

Dusan

Re: Hvor finder mening mand mon ..
Hej mew2k

Så find den her:
Varenavn    ELEKTROLYT RADIAL
Varenummer   33uF 16V RAD

Re: Hvor finder mening mand mon ..

Jamen den er jo netop _ikke_ godkendt til 105 grader ..

Re: Hvor finder mening mand mon ..

Det havde jeg egentlig overset, sorry :)

Men så brug dem her

Varenummer: 33uF 63V RAD#
ELEKTROLYT RADIAL 105gr

Re: Hvor finder mening mand mon ..

Kan man uden problem bare gå så højt op i volt, eller skal jeg ha' modstande
foran?

Re: Hvor finder mening mand mon ..

Voltopgivelsen betyder intet så længe du bare bruger nogen som
er opgivet til en højere spænding end den du skifter. Og du bruger
dem bare som de er.

Re: Hvor finder mening mand mon ..

De vil ikke sælge til private, men hvis du opretter dig og betaler med kort
så er der ingen problemer

brug SE nummer 11111 :-)

/ Jesper

Site Timeline