Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?

Hejsa -

- Min microovn gik amok, begyndte at starte selv og sige underlige lyde og vise besynderlige symboler i displayet - for til sidst af dø helt - så inden den bliver begravet skildte jeg den af, og det er tydeligt at en transistor er afbrændt....uvist af hvilken årsag, men vil da prøve at skifte den og se hvad som sker - men ingen elektronik bikse i omegnen kan skaffe den ...det er en D2006 QE og vist nok en 80v ... Nogen der har en ide om hvor jeg skaffer sådan en bandit .... på forhånd tak "Super med sådan en newsgroup når man ikke selv er helt stiv i det der elektronik - men alligevel en gør det selv type :-)"

Mvh

Brian Meier

Reply to
Brian Meier

inden

transistor

se

tak

Er det denne her:

Prøv at sende dem en mail for at høre om de har distributør i DK på snipped-for-privacy@gte.net

--
mvh/rg. Christian
Reply to

inden

transistor

se

tak

Pas nu på med det lort til mikrobølge ovne... START DEN IKKE UDEN ALT BESKYTTELSE... du kan miste synes i læbet af få sekunder...

Bare lige en advarsel... her er det ikke bare stød man kan få..

MVH Bojer

Reply to
Thomas Bojer Nielsen

Nope - jeg sætter ALDRIG strøm til noget der ikke er helt samlet...ska sku ikke nyde noget :-) Meeeen nu blev jeg selvfølgelig nysgerrig - Ehh hvorfor kan man miste synet ?? et kraftigt lysglimt eller hvad ??

og

...det

Reply to
Brian Meier

Det tar ikke mange sekunder før æggehvidestofferne i øjnene koagulerer hvis de får microbølger... sikkert ikke særligt sjovt ...

-Lasse

Reply to
Lasse Langwadt Christensen

Kva med å sjå på mobiltelefonen?

HM

Reply to
Harald Mossige

"Harald Mossige" skrev i en meddelelse

Eller oxo får du kogt "bollerne", du er færdig med at kunne producere børn.

Det er det samme, men da effekten er begrænset er der langtidsvirkningen som er sprgs.

Reply to
Jørgen M. Rasmussen