Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?

Hejsa -
- Min microovn gik amok, begyndte at starte selv og sige underlige lyde og
vise besynderlige symboler i displayet - for til sidst af dø helt - så inden
den bliver begravet skildte jeg den af, og det er tydeligt at en transistor
er afbrændt....uvist af hvilken årsag, men vil da prøve at skifte den og se
hvad som sker - men ingen elektronik bikse i omegnen kan skaffe den ...det
er en  D2006 QE og vist nok en 80v ...
Nogen der har en ide om hvor jeg skaffer sådan en bandit .... på forhånd tak
"Super med sådan en newsgroup når man ikke selv er helt stiv i det der
elektronik - men alligevel en gør det selv type :-)"

Mvh

Brian Meier

Re: Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?

inden
transistor
se
tak

Er det denne her: http://www.rfmosfet.com/pdf/D2006.pdf

Prøv at sende dem en mail for at høre om de har distributør i DK på

--
mvh/rg. Christian

Re: Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?

inden
transistor
se
tak
Pas nu på med det lort til mikrobølge ovne... START DEN IKKE UDEN ALT
BESKYTTELSE... du kan miste synes i læbet af få sekunder...

Bare lige en advarsel... her er det ikke bare stød man kan få..

MVH Bojer

Re: Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?
Nope - jeg sætter ALDRIG strøm til noget der ikke er helt samlet...ska sku
ikke nyde noget :-)
Meeeen nu blev jeg selvfølgelig nysgerrig - Ehh hvorfor kan man miste synet
?? et kraftigt lysglimt eller hvad ??

og
...det

Re: Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?

Det tar ikke mange sekunder før æggehvidestofferne i øjnene koagulerer
hvis de får microbølger... sikkert ikke særligt sjovt ...

-Lasse

Re: Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?

Kva med å sjå på mobiltelefonen?

HM

Re: Hvor finder jeg Transistor til Microovns print ?

Eller oxo får du kogt "bollerne", du er færdig med at kunne producere børn.
Det er det samme, men da effekten er begrænset er der langtidsvirkningen som
er sprgs.

Site Timeline