Hvor finder jeg servicemanual til scop.

Nogen der ved hvor jeg kan finde en servicemanual til et Iwatsu oscilloscop?
Jeg synes ikke at hverken Google eller ebay er mine venner pt :-(
Nogen der ved om der er en dansk forhandler af Iwatsu?

--
mvh Uffe

Re: Hvor finder jeg servicemanual til scop.
Hej Uffe

Har du kikket på BAMA ?

http://www.instruments.dk/fr_index.htm vil nok være stedet.

Re: Hvor finder jeg servicemanual til scop.

Hvad er BAMA for en fisk?
Aner ikke hvad det er........

Kan se at de sørme har Iwatsu på programmet.
Vil høre der om de kan/vil hjælpe :-)

--
mvh Uffe

Re: Hvor finder jeg servicemanual til scop.
Hej Uffe

Så er det på tide at du lære stedet at kende.

http://bama.sbc.edu /

Re: Hvor finder jeg servicemanual til scop.

Takker for info, god side :-)

Desværre havde de kun for 1 Iwatsu, desværre ikke min model.

--
mvh Uffe

Re: Hvor finder jeg servicemanual til scop.
Hej Uffe

Når du så har fundet en manual, ja så kan du jo sørge for at
BAMA får den, det er jo på den måde den vokser.