Hvor finder jeg reed-relæ 12VDC NC

Haudi

Hvor hulen finder jeg et 12V SIL Reed relay, ( de der typer med 4 ben og med
lige stor afstand mellem benene ).

De findes hos mange leverandører med kontaktfunktionen NO, men hvem kan
levere dem med NC kontaktsæt ?????

De fåes IKKE hos : RS - Farnell - ELFA - Cypax .... og så begynder mine
idéer ligsom at løbe ud.......

Jeg har år tilbage købt dem hos - det dengang - Rudlf Schmidt .

Mvh.

Esben

Re: Hvor finder jeg reed-relæ 12VDC NC
med

Kan laves ved hjelp af en lille permanent magnet monteret så den aktivere
reed røret, magnetfeltet fra spolen skal så bruges til at ophæve feltet fra
magneten.

PS. magneten monteres normalt i den ene ende af reed røret.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Det findes i en DILudgave men det er der ikke plads til på printet.