Hvor finder jeg mon Gyro chips henne ?

Hej!

Jeg roder lidt med at bygge noget Dead Reckoning GPS til bilen. En af
delene jeg mangler er en Gyro kreds fra f.eks. Epson.

Er der nogen der jer der ligger inde med sådan en kreds, eller evt. kan
henvise til hvor den kan købes i DK ? jeg skal kun bruge 1-2 stk.

Hvis der er nogen der er interesseret lidt kan i se her:

http://www.mp3car.com/vbulletin/gps/114791-gps-receiver-external-antenna.html

Jeg har købt sådan to moduler: http://kortlink.dk/ebay/58qv

Så hvis nogen ligger inde med info, så giv lyd!

// Per.

Re: Hvor finder jeg mon Gyro chips henne ?

Du kan prøve Analog Devices (www.analog.com), men jeg
tvivler på at de vil
kaste samples i nakken på dig. Du kan _købe_ dem online,
20-40 USD plus porto.

Og så har du mindet mig om at jeg har mistet mit bogmærke
til en GENIAL
nørde-forretning med alskens ting til fjernstyring,
navigation, home automation
og en masse andet. Jeg leder stadig, men kan ikke forliges
med google p.t.

Hvis du mangler accelerometre (fra Analog, meget små, to
akser),
 skal jeg bare ha' din postadresse.

/Bo.

Re: Hvor finder jeg mon Gyro chips henne ?
Bo Braendstrup skrev:

<KLIP>
Hmm, ja det er gået op for mig.

Nu har jeg bestilt en gyro til hobby helekopter, den indeholder
sansynligvis en brugbar kreds + lidt support elektronik. 40 USD - gratis
shipping fra Hong Kong.

Hmm er umiddelbar blank, du tænker ikke på Sparkfun ?

Kom med flere stikord, måske er der en klokke der ringer - kommer lidt
rundt på det der computer-edderkobbenet :-)

Har allerede et par accelerometre fra AD, de er søde, men de er ikke
helt så anvendelige til projektet her.

// Per.

Re: Hvor finder jeg mon Gyro chips henne ?

Bingo! Tak for det.

/Bo.

Site Timeline