Hvor finder jeg low profile 90 graders IEC netstik ?

Hej.

Denne type stik:
http://pc-elektronik.dk/images/KKB2.jpg

Blot lidt mere "low profile"

Jeg har mine apparater stående på en hylde og vil gerne have dem så tæt
op af væggen som muligt, typen der ses på billedet er bare for dyb.

Der må findes en type der er lidt mindre dyb.

Jeg har et par kabler med støbt stik, som fylder markant mindre...

http://computer.static.tradepad.net/220/219557.jpg

Hvor finder jeg sådan nogen ? Helst et sted hvor jeg kan få en model der
peger ud til siden eller ud i toppen, hvis det er forståeligt. Det er
nemlig ikke alle apparater hvor at det er lige meget hvad vej den
vinkler ud.

Der findes for eksempel denne model:
http://usr.audioasylum.com/images/2/26235/rewireable-vertical-right-angle-iec-plug-upto-10a7E83203871.jpg
men jeg ønsker at kablet skal komme ud i samme side som de 2 ben, og
ikke der hvor jordbenet sidder.

Findes der mon en serie der har både den ene og den anden model ?

// Per.

Re: Hvor finder jeg low profile 90 graders IEC netstik ?

http://usr.audioasylum.com/images/2/26235/rewireable-vertical-right-angle-iec-plug-upto-10a7E83203871.jpg

Er det noget i den stil du søger ?
http://www.greenline.dk/Produkt/15494/Apparatstik-hun-vinkel
http://www.av-connection.dk/?PNo60%-035
http://www.business.assmann.com/sec/scripts/Article.aspx?Nr=AK%20535%202M

C. Nielsen

Re: Hvor finder jeg low profile 90 graders IEC netstik ?

Den hos Ansmann er rigtig fin, den fylder meget lidt bagud.

Kan man handle dér som privat ?

// Per.

Re: Hvor finder jeg low profile 90 graders IEC netstik ?

https://www.elextra.dk/main.aspx?page3D%article&artno3D%H11645

Site Timeline