Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Jeg har nu i et godt stykke tid uden held, søgt efter et apparatstik
med mickey mouse vinkel, og er på nippet til at give op.

Kan det virkelig være rigtigt at der kun findes en udgave med vinkel
mickey mouse?

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
Hej Mikkel

Hvad er det egentlig du leder efter ?     :)

Mvh Max

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
On Fri, 3 Nov 2006 12:50:20 +0100, "Max"

Sådan her en fætter

http://www.longwell.com/sve/htmlpage.php?cnid16 %

Den der hedder LS-18L IEC 60320-1 C5

Har sendt en mail til firmaet, men de sælger dem ikke til
privatpersoner, med mindre man kan aftage store mængder og ikke blot
et kabelr :)

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
Hej Mikkel

Javel, det gav jo syn for sagen. Men du skal nok være heldig
for at finde den i vinkeludgave, ingen af mine leverandøre har
den på deres program.

Mvh Max

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
Alle mine er lige-ud, og jeg har ikke set nogen med vinkel. Men...

Christen

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Hej prøv en El-butik eller en  butik

Børge

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Hvad er forskellen  ?

--
Kim

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Der skulle have stået lige og ikke vinkel. Jeg har en lige udgave, men
grundet pladsproblemer er jeg ude efter vinkeludgave så jeg på den
måde kan spare 1-2 cm.

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
Hej Mikkel

Med lidt forsigtighed kan du skære det meste af stikket væk.

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
On Fri, 3 Nov 2006 15:22:24 +0100, "Max"

hmm, er ikke lige den store handymand, så hvordan skulle jeg kunne
gøre det?

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Gør det, og lav det selv som en beskriver.
Jeg har set mange netledninger, men aldrig en mickeymouse i vinkel

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

De findes, endda i 180 grader....

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Ikke helt forstået, manglede der en smily eller?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Nej, den er god nok. Dell (blandt andet) bruger det til netadaptorer på
deres bærbare.

Hanstikket sidder i enden af den flade netadaptor. Hunstikket monteres
ind i hanstikket og ledningsudtaget på stikket er placeret ind over
netadaptoren. Det gør at ledningerne er lette at fulle sammen om
adaptoren og at den ikke knækker lige hvor den kommer ud af stikket.

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Genialt.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Faktisk - ja.

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
Standardudstyr på enhver Dell laptop :)
Ah ok ikke helt Mickey da jord er ført med ud til adapteren

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Mickeymouse er da med jor¨d.

Eller der manglede måske et "ikke"?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?

Nå ja selvfølgelig, klart
Njah jord sidder et lidt andet sted (tre på stribe)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Re: Hvor finder jeg et apparatstik (lige) med mickey mouse (vinkel)?
On Sat, 4 Nov 2006 00:45:10 +0100, "Uffe Ravn"

Det lyder meget fint, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg selv
skulle få lavet det.
Nogen her, der kan hjælpe med det?

Site Timeline