Hvor finder jeg en pulley til Tandrem ?

Hej gruppe.

Jeg er ved at modificere et apparat, og mangler en pulley til en
eksisterende tandrem.

Tandremmen der sidder på nu hedder HTD384-3M-12

Det betyder at den er 38,4 cm land, har 3mm imellem tænderne, center til
center, og er 12mm bred.

Hvor hulen finder jeg en pulley der passer ? Jeg kan simpelthen ikke
finde noget nogen steder der har disse mål.

Jeg har selvfølgelig ikke nævnt antal tænder. Jeg havde i tanke om et
sted imellem 16 og 30 tænder på omkredsen, det er ikke så vigtigt igen.

Huldiameter i midten, maksimalt 6mm, gerne mindre, kan altid bore den op
i drejebænken.

Jeg er (næsten) ligeglad med prisen, er desperat :-)

// Per.

Re: Hvor finder jeg en pulley til Tandrem ?

Søg på HTD tandremskiver på Google.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Hvor finder jeg en pulley til Tandrem ?

Jeg ville starte med at kigge her:

http://www.klee.dk/catalog/group/nodeid/tremhj

--
Uffe Bærentsen

Re: Hvor finder jeg en pulley til Tandrem ?

Rbdr. Klee har tilsyneladende ikke mindre end 5M. Jeg havde set efter,
derfor foreslog jeg at søge på Google.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Re: Hvor finder jeg en pulley til Tandrem ?

Jeg havde forsøgt at spørge dem alligevel.

--
Uffe Bærentsen

Re: Hvor finder jeg en pulley til Tandrem ?
http://www.fecconsult.dk/index.php?id29%6,0,0,1,0,0

Her måske

Site Timeline