Hvor finder jeg en OB2268

Producenten er LITEON og kredsen sidder i netdelen i en en TDC selector/hdd box. ?

mvh JBH

Reply to
JBH

JBH skriver:

Der må være en du kan maile til:

 Min egen hjemmeside - så længe det varer inden TDC lukker ned for den:

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Tak for buddet, men jeg tvivler stærkt på de gider sende _1_ kreds til mig. Jeg har foreløbig løst problemet ved at "låne" strømforsyningen fra en lignende TDC HDD recorder jeg har stående (utroligt hvad man gemmer af skrammel...). Strømforsyningen er ikke helt identisk, men passede mekanisk og med lidt stikombytning også elektrisk . Så dukker der nok en kreds op på et tidspunkt, så jeg kan fixe den originale strømforsyning.

mvh JBH

Reply to
JBH