Hvor finder jeg en OB2268

Producenten er LITEON  og kredsen sidder i netdelen i en en TDC selector/hdd
box. ?

mvh
JBH

Re: Hvor finder jeg en OB2268

Der må være en du kan maile til:
http://www.on-bright.com/cn/english/company.htm

 Min egen hjemmeside - så længe det varer inden TDC lukker ned for den:
Re: Hvor finder jeg en OB2268

Tak for buddet, men jeg tvivler stærkt på de gider sende _1_  kreds til mig.
Jeg har foreløbig løst problemet ved at "låne" strømforsyningen fra en
lignende TDC HDD recorder  jeg har stående (utroligt hvad man gemmer af
skrammel...). Strømforsyningen er ikke helt identisk, men passede mekanisk
og med lidt stikombytning også elektrisk . Så dukker der nok en kreds op på
et tidspunkt, så jeg kan fixe den originale strømforsyning.

mvh
JBH

Site Timeline