Hvor finder jeg en NC7SZ125 i SOT23-5 hus?

Hej,

Jeg har netop fået mit Xilinx USB platform cable tilbage fra en ven, i
ikke-fungerende tilstand. :-( Efter at have åbnet og målt, viser det sig
at en af udgangs-bufferne er røget sig en tur. Hvor kan jeg finde en ny?
Fairchild vil ikke sample/sælge til mig, RS har den ikke på lager og har
ikke rigtig andre ideer - har I?

På forhånd tak

Mvh Jonas

Re: Hvor finder jeg en NC7SZ125 i SOT23-5 hus?

farnell har 1078 pE5% lager

-Lasse

Re: Hvor finder jeg en NC7SZ125 i SOT23-5 hus?

Hej Lasse,

Jeg kan ikke umiddelbart købe hos Farnell, da jeg handler som privat.
Enden på historien bliver nok at jeg kører ind til RS på mandag.

Mvh Jonas

Re: Hvor finder jeg en NC7SZ125 i SOT23-5 hus?

Du kan evt. sende en frankeret svarkuvert til undertegnede, så skal
jeg fiske en frem.

Site Timeline