Hvor finder jeg dette mini usb stik med pin-montering

Jeg har ledt i digikey / hos Hirose / google .... Og jeg kommer bare
ikke videre ...

Jeg finder mange mini usb stik men ikke dette med lodrette ben (se
foto).

http://img51.imageshack.us/img51/5953/miniusbstikw.jpg

Jeg hE5%ber meget, at der nogen her der kan give mig en ledetrE5%d.

PE5% forhE5%nd tak

Johan

Re: Hvor finder jeg dette mini usb stik med pin-montering

Hej Johan,

Så vidt jeg kan se er det ikke præcis det du har på billedet, men molex
har nogen som ikke er SMD. Bla. 0548190519 og 0565790519.

Mvh Jonas

Re: Hvor finder jeg dette mini usb stik med pin-montering
Hej Johan

Det kunne være en JST UB connector mini-B-type

Re: Hvor finder jeg dette mini usb stik med pin-montering

Dette er det mest lovende jeg har set endnu. Det mE5% jeg lige studere
nE6%rmere.

[...]

Jeg håber meget, at der nogen her der kan give mig en ledetråd.

På forhånd tak

Johan

Kan denne bruges ?.

https://www1.elfa.se/elfa3~dk_da/elfa/init.do?item42%-709-97&toc19%293

Klik på PDF dokumentet på siden for at se datablad / tegning.

C. Nielsen

Re: Hvor finder jeg dette mini usb stik med pin-montering

Der skal helst vE6%re 4 ben ellers knE6%kker et af dem nok hurtigt
igen ...

Jeg kan dog blive nF8%dt til at krybe til korset

Re: Hvor finder jeg dette mini usb stik med pin-montering

Lidt flere ledetrE5%de

Jeg mE5% lige tilfF8%je, at denne fabrikant hvori dette mini-usb stik
sidder (japansk) har en forkE6%rlighed for "hirose", men jeg synes bare
ikke rigtig jeg kan finde noget med 4 "ben". Et er sikkert de er ikke
det sidste nye skrig i hvad der findes pE5% omrE5%det (montering etc). Kan
det evt. vE6%re at der findes et eller andet surplus elektronik firma
der opkF8%ber sE5%danne partier af elektronik/stik/etc. der ikke bliver
brugt i produktion af elektronik mere.

Ja i mE5% undskylde min mangelfulde beskrivelse, men jeg er ingen F8%rn ud
i elektronik.

PE5% forhE5%nd tak

Johan

Re: Hvor finder jeg dette mini usb stik med pin-montering
  ELFA.

// Per.

Site Timeline