Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?

Jeg står og mangler en FESF8BT diode til et B&O MX6000. Men jeg kan ikke
finde den hos de sædvanlige pushere. Hvor finder jeg sådan en henne?
Findes der en erstatning for denne?

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?
Hej!

Smid du bare en alm. TO-220 diode i. Jeg bruger normalt BY329-1500 da jeg har
den ved hånden :) Bliver lidt varmere end den originale schottky-diode, men
intet alarmerende...

Det er bare en ganske alm. schottky ensretterdiode den der FESF8BT...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?

Dæjligt :-)

- Tak!

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?
On Mon, 02 May 2005 20:13:30 +0200, Kim Voss Schrader

Det er dæleme noget fusk. Det kan give andre kedelige problemer.

Ja, og den koster altså ikke mange basseører.
Re: Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?
Hej!

Ehh, du har da selv tidligere sagt at man bare kunne sætte en lignende
ikke-schottky diode i og at det ikke gav andre problemer end lidt mere afsat
varme.

Jeg har kendskab til 10-20 reparationer med ovenstående diode og alle disse
apparater virker iøvrigt fint.

Har jeg heller ikke sagt, men hvis den ikke liige er i skuffen, såeh :)

Hvordan vil du iøvrigt forklare denne her? ;-)

<
http://groups.google.dk/groups?q=geisler+tv%2Bvideo+B%26O+diode&hl=da&lr=&selm=3a9f79e1.472746688%40news.inet.tele.dk&rnum=8

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?
On Mon, 02 May 2005 22:32:32 +0200, Kim Voss Schrader

varme.

Arh, ikke just. Jeg har muligvis sagt at man KAN bruge andet, men
dæleme ikke anbefalet det.

Hvor jeg netop anbefaler den rigtige.

"Det er en schottky ensretter. Du kan anvende en "almindelig" men
tabet
vil være større. Jeg vil anbefale den originale eller evt. en schottky
fra en gammel PC-netdel."

Re: Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?

meddelelse news:42766ce8$0$63669

FESF8BT-EQUIV: BYW29F/200-PHI

--
mvh Uffe

Re: Hvor finder jeg denne diode - FESF8BT?

Tak Uffe!

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92