Hvor finder jeg 6 polet IDC stik med krave ?

Hej!

Jeg har en applikation hvor jeg skal isætte et 6 polet IDC stik jeg
allerede har. det er med alm 100 mils pitch (2.54mm)

Det er denne type:
http://www.embeddedtronics.com/image/fb_assembly/idc.jpg

Jeg kan ikke nøjes med en pinheader da stikket derved kan vendes forkert.

Jeg har ledt op og ned, men har ikke fundet stikket med kraven, så palen
midt på stikket forhindrer at det isættes 180 grader forkert.

Har i nogen bud på hvor jeg finder det ?

Jeg skal bruge 5 stk.

// Per.

Re: Hvor finder jeg 6 polet IDC stik med krave ?
http://www.embeddedtronics.com/image/fb_assembly/idc.jpg

Prøv ved www.cypax.com YRNW06 HEADER HAN 6 LIGE LOW PROF lager NR.
14.075.0600

--
Hilsen
   Peter N Petersen

http://dk.farnell.com/jsp/Connectors/Multipole/HARTING/0918+506+7324/displayProduct.jsp?sku10%96984

Du skal ikke tænke på billedet - det er teksten der passer :-)

Det er modparten
http://dk.farnell.com/jsp/Connectors/IDC+type/HARTING/0918+506+7803/displayProduct.jsp?sku11%06769
du har.

--

/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen
Re: Hvor finder jeg 6 polet IDC stik med krave ?
Per Jensen skrev:
<KLIP>

Mange tak til både 15kw og Hugo!

Jeg havde stirret mig blind på katalogerne :-)

Vil bestille stikkene med fra Farnell næste gang der er samlet lidt sammen.

// Per.

Site Timeline