Hvor finder jeg 2-3mm Fiber til LED's

Jeg har nogle leds, på en print som jeg gerne vil ha til at lyse i fronten,
men pga. garanti vil jeg ikke lodde på printet..

Så tænke jeg, jeg har se nogle at de pynte lys ting, som har sådanne en
"fiber" vifte som skifter farver, men bruger man det ikke også i nyere biler
til instrument lys! pga. varmen.

Men jeg er på udkik efter "fiber" i en 2-3mm tykkelse.

/jan

Re: Hvor finder jeg 2-3mm Fiber til LED's

Det kunne du godt have nævnt ½ time før. Jeg kunne have smidt en ½ meter
1mm lysleder med i din pakke !!

Re: Hvor finder jeg 2-3mm Fiber til LED's

fronten,
biler

Bare en ide jeg ikke har forsøkt selv (jeg har manglet rett slange og
behov).
Bruk tyn transparent plastslange, av den typen som brukes på sykehusene.
Indrediameter litt mindre en 3 mm.

Raporter hvordan det fungerer, så slipper jeg å forsøke selv :-)

HM

Re: Hvor finder jeg 2-3mm Fiber til LED's
Hej Harald,

Du er hermed permanent sluppet ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

http://www.viborglysleder.dk/produkter_forside.html

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Køb en "stang" på de 2..3 mm* i klar acryl, det virker fortrinligt og kan,
ved opvarmning, bøjes i stort set en hvilken som helst facon (men hold en
pæn radius på evt. bøjninger).

--
Venlig hilsen,
Søren

Takker for ideen, det skal prøves..

/jan

Re: Hvor finder jeg 2-3mm Fiber til LED's
Hej Jan,

Velbekomme. Jeg har brugt det i dekader og det virker storartet.

--
Venlig hilsen,
Søren