Hvor får man udført ad hoc elektron ikarbejde?

Hej.

Hvem udfører ad hoc elektronikarbejde? Jeg har en komponent (inverter
kabel) der skal udskiftes i en bærbar computers LCD. Den oprindelige
leverandørs fremgangsmåde er at erstatte hele LCD'en og det er alt alt
for dyrt. Findes der nogen man kan betale for at udføre en veldefineret
opgave til timepris (uden ansvar for resultatet)?

Mvh.

Morten

Re: Hvor får man udført ad hoc elektronikarbejde?

Elektronikværksteder. Bør kunne slås op i telefonbogen. Eller
"hjemmemekanikere", såger du sådanne vil det være en ide at fortælle
hvor du bor. (gætter på København eller nærmeste opland).

Re: Hvor får man udført ad hoc elektronikarbejde?

Hej Klaus. Tak for det. Jeg hE6%lder mest til at finde en
hjemmemekaniker i KF8%benhavn. Hvis det ikke lykkes, sE5% er jeg ikke
bleg for at forsF8%ge selv, men det vil jo nok vE6%re mere effektivt om
det var en der havde prF8%vet det fF8%r der gF8%r det :-)

Mvh.

Morten

Re: Hvor får man udført ad hoc elektronikarbejde?

Hej Klaus. Tak for det. Jeg hælder mest til at finde en
hjemmemekaniker i København. Hvis det ikke lykkes, så er jeg ikke
bleg for at forsøge selv, men det vil jo nok være mere effektivt om
det var en der havde prøvet det før der gør det :-)

Mvh.

Morten

Er du sikker på hvad der skal gøres kan jeg klare det for dig.
Kontakt mig på rocky prik tmc snobela mail prik dk Jeg holder til i vanløse.

Jacob

Site Timeline