hvor får man flydende tin

jeg ville godt finde det ,som sætter sig på kobber uden elektrolyse med
 strøm.

tanken var at prøve udprint i negativ til printfremstilling, og så dæ
kke alle baner og stelplan med tin ,for så at ætse det resterende kobbe
r .

der er tit kun 5% der skal ætses ,så det kunne måske være en fordel
 at gøre sådan.
Hvis nogen har erfaringer med flydende tin ,så vil jeg godt vide om det v
il være lige så skarpt afgrænset som fotolakken ,og hvad der ellers k
unne være at vide.
alex

Re: hvor får man flydende tin

Lautronic.

Mvh Hauge

Re: hvor får man flydende tin
 med strøm.

Mange tak HAuge..ja det ku jeg sørme ikke finde selv om jeg søgte og s
øgte..
nu vil jeg lave forsøget ,men det bliver nok først sommer..
alex

Site Timeline