Hvilket stik er dette:

Stik til wlankort i accespoint
Jeg er tvivl om hvilket stik det er. På accespointet er der plads til to
Orinoco silver card, hvori man kan tilslutte en antenne, men jeg kan ikke
finde ud af hvad stikket hedder..
Det er lille rundt, 3 mm i diameter (udvendig, med en lille pind i midten).
Der er ikke nogen omløber/gevind, eller nogen tapper ala BNC stik

Accespoint er btw et AP-1000 jeg har fået forærende

Billeder af stikket ligger her:
www.fidolinux.dk/temp

På forhånd tak

Re: Hvilket stik er dette:

Mener der er et SMA stik.

mvh Uffe

Re: Hvilket stik er dette:

Prøv at tage dem om så man kan se detaljerne, du er
for tæt på.

Der mangler recessen.

Mvh Max

Re: Hvilket stik er dette:
Hvis det kan hjælpe, sidder jeg her med en cadtegning af stikket, hvorpå der
står flg. modelnavn:
RMC-6010-B

Derudover kalder de det på tegningen "MC plug"

Hvis overstående kan hjælpe, hører jeg gerne igen.
Skal lige se om jeg kan finde linket til tegningen.

Re: Hvilket stik er dette:
Hej Fidolux

der

Hvorfor spørger du når du selv sidder med alle svarene ?

Mvh Max

Re: Hvilket stik er dette:

Fordi jeg ikke kan finde nogen steder at købe det ?
Har kigget i RS og Farnell kataloger til jeg var helt blå....

Re: Hvilket stik er dette:
du kan købe stikket hos www.dmtonline.dk og det er en MC-connector der
anvendes på Orinoco

--
Venlig hilsen

Viggo
Re: Hvilket stik er dette:
Her er linket til cadtegningen:
http://rfsearch.rfindustries.com/drawings/RMC-6010-B.pdf

Re: Hvilket stik er dette:
Desværre er dine billeder ikke særligt tydelige. Men jeg gætter på at der er
tale om et såkaldr MCX stik. Sådan et stik trykkes på og trækkes af.

Mvh. Lars

midten).