Hvilket multimeter? - Page 2

Re: Hvilket multimeter?

"tjaaa" >

Morten bad om et bud paa et lækkert meter. Det har han faaet.
Jeg klarer mig glimrende med et meter til 35 kr. købt i Aldi paa tilbud.

Aage

Re: Hvilket multimeter?

Ja..det som manden nok skal gF8%re sig klart er at det meget sjE6%ldent er
nF8%dvendigt at kende en spE6%nding med flere decimaler og sE5% videre..Det
er heller ikke til at se om man mE5%ler korrekt dc ,pE5% noget der
virkelig ikke er dc.. sE5% det med peak average osv.. duer ikke til en
pind nE5%r man starter pE5% elektronik hobby..
 selv om det er helt ved siden af spF8%rgsmE5%let .sE5% ville jeg sige.. k=
F8%b
et scope istedet for et universal instrument.. der ser du hvad det er
du mE5%ler .og du bliver glad for at bruge det.. scoper er en hobby for
sig nE6%sten.:)
alex

Re: Hvilket multimeter?

Jeg har en Fluke 85 som du kan få til en god pris ;) Men smid mig en mail,
så kan vi snakke videre der.

Re: Hvilket multimeter?

Den vil jeg lade gå videre til en anden i gruppen, da jeg har bestilt Fluke
117 :-)

Tak for tilbuddet :-)

Site Timeline