Hvilket breadboard

 Jeg skal have bygget et interface som kræver et breadboard, men på
hjemmesiden står der at der at det er et universelt bredboard der bruges,
men så kigger jeg på brinck.dk (http://brinck.dk/printmat.asp#fumle ) og
finder ud af der er flere...

Hjemmesiden er her:
http://www.ja.axxs.net/unlock/parts_list_km_interface.htm
Man kan klikke på billedet for at se det i en høj opløsning. Mit spørgsmål
er så nu: Hvilken model skal jeg bruge?

/Taba

Re: Hvilket breadboard

Forskellen er størrelsen, altså længde og bredde, intet andet...

Køb det største, så fortryder du ikke hvis du engang for brug for et
større...

Jeg købte engang det mindste de havde hos www.el-supply.dk, men der gik kun
et par måneder inden jeg fik brug for et større...

Brian

Re: Hvilket breadboard

Jeg har lige bestilt her :

http://www.conelek.com/steckplatinen.htm

Pengene skal overføres til dem via bankoverførsel , og det koster 10,50 euros i
forsendelse til DK.
Men de er billige ....

Carsten

Re: Hvilket breadboard
Av, det var ikke billigt i porto!

Hvis nogen kunne tænke sig at rode med det, så var et "groupbuy" måske ikke
nogen dum ide. Det kunne måske holde portoen lidt i ave.

Jeg er ihvertfald frisk på 1 af de store på plade, hvis nogen skulle få lyst
til at dele forsendelsen...

Henrik

bruges,
euros i forsendelse til DK.