Hvilken transistor

Den er merket:

HV102

Jeg tok logoen for å være "SGS/Thomsen", men jeg er usikker.
Huset er som på en TIP33

Jeg tror det er en MOSFET av et eller annet slag, 600V. Det var en
feillevering av noe slag for et 20 års tid siden.

Nei, når jeg spør Googel, så gir den intet brukbart svar.

HM

Re: Hvilken transistor

IRFPG40 sir google er en ækvivalent, ved ikke om du kan bruge det til noget.

mvh Erik

Re: Hvilken transistor
ER skreiv:

Takk. Det vet jeg ikke. Jo, jeg forsøker. Ved røkutvikling så reduseres
i alle fall lagerplassen, og det er i alle fall bra :-)

HM

Re: Hvilken transistor
ER skreiv:

Eg er ikkje imponert av dataene:

1000V
3,5 OHM
4,3A

Kan henda eg er betre tjent med å "gje" dei bort. Eg har 12 stk. Portoen
kan vera passande "pris"?