Hvilken SW?

Jeg leter etter en bryter, SPDT, med gjenget stamme, panelmount, som f.eks:

http://www.farnell.com/datasheets/78701.pdf

Den skal ha bryterfungsjonen: on - off - fjærbelastet on. Jeg ser ikke
den fungsjonen beskrevet i katalogen, Farnell eller Elfa. Er der noe jeg
har oversett?

I databladet:
http://www.farnell.com/datasheets/36267.pdf

Er benevnelsen: on - off - (on) brukt, der patentesen godt kan være
indikasjon fot fjærbelastningen.

Hvilke bryterer kan jeg bruke? Jeg sorterer på pris, lavest først :-)

HM

Re: Hvilken SW?

Jeg mener det hedder moment eller bare mo .
altså on-mo eller on-off-mo
det er sådan en her
http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem25%77
de forskellige type her
http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showGroup26%&subGroup=VIPPEOMSKIFTERE

nu ved jeg ikke hvor du plejer at handle men prisen
i mit ex , er 12 Kr , og det må da siges at være billigt :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Hvilken SW?

Takk. Jeg går tibake til Farnell og verifiserer.

Jeg foretrekker å "handle" hos Farnell, fordi da kan jeg levere
bestillingen til sønnen min, og så ordner han det via arbeidsplassen
sin, og så får jeg med meg en firmarabstt.

Ellers bruker jeg ELFA.