Hvilken slags scop?

noget mere handy og noget der kan gemme, evt. med mulighed for

Jeg roder ikke med elektronik hver dag, men behovet er op til 40kHz
kildemateriale (+/-) IR-fjernbetjeninger og audio etc. og digitalt er
det mest logik og den slags.

pris, er nemme at transportere og kan ligge i en skuffe.

Er der bedre anbefalinger?

--
Steen Suder

Re: Hvilken slags scop?
On Sat, 10 May 2014 10:18:31 +0200, Steen Suder

med et meget lidt brugervenligt interface, et scope med et par knapper

i pris.
Ellers:
http://www.ebay.com/itm/UT81B-Portable-Handheld-Digital-Multimeter-Tester-Oscilloscope-Universal-Meter-/201014077191?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item2ecd5f6707
http://www.ebay.com/itm/UTD2052CL-Digital-Storage-Oscilloscope-50MHZ-7-LCD-500MSa-s-Sampling-Rate-/290672069050?pt=BI_Oscilloscopes&hash=item43ad67c9ba

/Hans

Re: Hvilken slags scop?

helt gratis.

Kr. incl moms.

http://www.microtec.dk/contents/da/d40_PicoScope_USB-Oscilloscope_Kits.html

Re: Hvilken slags scop?

Jeg endte med et brugt Rigol DS1052E, hacket til 100MHz. Det er jeg godt
tilfreds med.

--
Steen Suder

Site Timeline