Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Håber at dette er den rigtige Nyhedsgruppe..

Jeg vil gerne købe mig en Radar Detektor / Laser Jammer til bilen.
(Ved godt de ikke er helt lovlige at bruge..)

Nogen der har erfaring med, hvilken model på markedet der virker med de
systemer de bruger i Danmark??

For efter min forståelse, bruger næsten alle lande forskellige metoder, som
derfor kræver forskelligt udstyr. Og det er jo ikke så fedt at bestille en
dims til 500-2000 kr. og man så kun kan bruge den de 3 uger i livet man er i
USA..

Hilsen Jan

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Well det var ikke helt nok, prøv at læse: http://usenet.dk /

Det er nok noget under dk.marked.ulovligt du skal have fat på.

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Jeg ville nok prøve i en bilgruppe.

Og at de ej heller virker, før det er for sent.....

Når detektoren detekterer radarbølger, har din bil også reflekteret
nogle.
Forsøger jammeren så at sende noget retur, så radaren ikek mkan modtage
noget, skal du se en politimand blive vågen !

Radarjammere er penge ud af vinduet......

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Altså, det store scoop må være at gemme sig i en busk lidt længere
fremme end radaren.
Så skal man med stor teknisk snilde sende radarbølger nøje timet
tilbage i hovedet på politimanden når der tøffer en 2CV forbi.

Hvis man er dygtig nok kan man så æggeskallen til at tage et billede
af en 2CV med 1350 kmh.

Se, det vil være morsomt....

/Morten %-)

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Behøver slet ikke være så teknisk, jeg kørte bag en alm. lav bil i min
kassevogn og da vi passerede en af disse fartmålere med blink og det
hele når det går for hurtigt viste den at bilen foran mig kørte 114
km/t og lige bagefter at jeg kørte 72 km/t, mærkeligt da jeglige havde
indhentet bilen foran.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?
Fandt lige denne
ftp://danish.carftp.com/pub/MC_stuff/kawazaki zx6_500.mpg

--
Hilsen
Michael

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Jeg vil sige: brug pengene på en fartpilot i stedet for.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask
Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

| Radarjammere er penge ud af vinduet......

Hvis du vil jamme en radar, tager du lågen af en mikro-ovn, blokere
lågeswitchen, og binder den fast foran på bilen. Magnetronen i sån' en
skyder med "spred-hagl" så alt bliver  grounded, det er modtagerens
følsomhed der afgør hvor langt væk ;).

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Var det ikke lettere at montere et raketstyr, og en radarsøger fra et
jetfly. Det er da mindre skadeligt fom omgivelserne.

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

| Var det ikke lettere at montere et raketstyr, og en radarsøger fra et
| jetfly.

Oxo en mulighed ;).

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Og mindre skadeligt for omgivelserne.

Jeg er sikker på at de fodgængere, hvis æggehvidestof i øjnene koger
op, når de går forbi en bil med en magnetron forpå, hellere vil se et
raketstyr.

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

| Jeg er sikker på at de fodgængere, hvis æggehvidestof i øjnene koger
| op, når de går forbi en bil med en magnetron forpå,

For ikke at tale om deres forplantningsevne. Det var nu ironisk ment,
forventer ingen klaphat montere en ovn på fronten af deres "brian-mobil",
bla. pga besværet med at skaffe power nok. Og hvis de gør, er den skadelige
rækkevidde  så begrænset, at offeret allerede har fået skader pga. påkørslen
;).

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Hvis de kan slippe for en fartbøde ?

Jeg er godt klar over at du mente det på den måde, men det kunne nu godt
tages ilde op !

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev

Smart, så kan man også få stegt den fasan/de man kører ned ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?
"Ingelsen"

Et fuldstændig obskurt forslag.

Kør du bare som du skal makker.
Politiet er kun idiotens fjende !

Brian Hougaard Baldersbæk
Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?
Jeg kørte for en god uges tid forbi en laser fart kontrol. jeg vendte om og
skulle lige forbi igen da jeg havde en teori.
Min teori gik ud på at hvis jeg med det lange lys tændt kørte forbi dem så
kunne de ikke måle mig.
grunden er at den laser de bruger er en ir laser. Når man har almindelige
halogen forlygter udsender man også ir lys.
nu er det sådan at jeg har 4 fjernlys lygter placeret i umidelbart nærheden
af nummerpladen. der sidder en 100W pære i hver lygte. så jeg måtte jo sende
en masse ir lys ud som så ville blænde måle apperatet.

Jeg kørte forbi med en lovlig hastighed med det lange lys tændt. Jeg bliver
vinket ind til siden og de spørger mig Hvorfor de ikke kan måle mig og hvor
min jammer sidder.
Jeg forklarer dem min teori. og jeg får lov til at se hvordan dimsen
fungerer på nærmere hold.
Hvis jeg ikke havde kunne fortælle hvorfor var min bil blevet konfiskeret.
så derfor lad være.
Mens jeg stod der kørte yderligere 2 biler forbi med langt lys på og de blev
begge målt. så enten er apperatet skærmet lidt af eller også skal man have
et meget kraftigt langt lys på bilen.

[...]

    Hver dog en rigtig mand og betal din straf for det du gør ;) lige som
os andre, som ikke tuder over en bøde... og man gør jo kun ting som man
har råd til at tage konsekvenserne for.

--
VH
Lars Molnit

HØRT

Re: Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?
Hvis du har en detektor der fanger laserlys...så er lyset allerede
reflekteret retur til apparatet inden du hører et bip...du er i
saksen....det samme gælder med radar.....

Vil du slippe så brug de Internet / SMS ´s services der er som advarer om
den slags målinger og hold dig fra at speede op på de ramte strækninger....

Personligt undlader jeg bare at overskride hastighedsgrænserne....så er jeg
fri for det pjat :) Og kan man ikke klare at komme op til max. 5 min senere
frem er man sku for stor en slave af et ur...vil man ræse for sjov skal det
ske på en vej hvor kun man selv kører....sætter man andres liv på spil er
man kort og godt et stort svin !!!!

Site Timeline