Hvilken Radar Detector / Laser Jammer der virker i DK?

Håber at dette er den rigtige Nyhedsgruppe..

Jeg vil gerne købe mig en Radar Detektor / Laser Jammer til bilen. (Ved godt de ikke er helt lovlige at bruge..)

Nogen der har erfaring med, hvilken model på markedet der virker med de systemer de bruger i Danmark??

For efter min forståelse, bruger næsten alle lande forskellige metoder, som derfor kræver forskelligt udstyr. Og det er jo ikke så fedt at bestille en dims til 500-2000 kr. og man så kun kan bruge den de 3 uger i livet man er i USA..

Hilsen Jan

Reply to
Ingelsen

Well det var ikke helt nok, prøv at læse:

Det er nok noget under dk.marked.ulovligt du skal have fat på.

Flemming Frandsen

Ingelsen skriver:

Jeg ville nok prøve i en bilgruppe.

Og at de ej heller virker, før det er for sent..... Når detektoren detekterer radarbølger, har din bil også reflekteret nogle. Forsøger jammeren så at sende noget retur, så radaren ikek mkan modtage noget, skal du se en politimand blive vågen !

Radarjammere er penge ud af vinduet......

2004-12-07 Klaus D. Mikkelsen wrote

Altså, det store scoop må være at gemme sig i en busk lidt længere fremme end radaren. Så skal man med stor teknisk snilde sende radarbølger nøje timet tilbage i hovedet på politimanden når der tøffer en 2CV forbi.

Hvis man er dygtig nok kan man så æggeskallen til at tage et billede af en 2CV med 1350 kmh.

Se, det vil være morsomt....

/Morten %-)

Reply to
Morten Guldager

"Ingelsen"

Et fuldstændig obskurt forslag.

Kør du bare som du skal makker. Politiet er kun idiotens fjende !

Brian Hougaard Baldersbæk
[ YKI1965 ! Skriv dog istedet. Du glor mig jo i ryggen.]
Reply to
[DK6400] Brian Baldersbæk

Jeg kørte for en god uges tid forbi en laser fart kontrol. jeg vendte om og skulle lige forbi igen da jeg havde en teori. Min teori gik ud på at hvis jeg med det lange lys tændt kørte forbi dem så kunne de ikke måle mig. grunden er at den laser de bruger er en ir laser. Når man har almindelige halogen forlygter udsender man også ir lys. nu er det sådan at jeg har 4 fjernlys lygter placeret i umidelbart nærheden af nummerpladen. der sidder en 100W pære i hver lygte. så jeg måtte jo sende en masse ir lys ud som så ville blænde måle apperatet.

Jeg kørte forbi med en lovlig hastighed med det lange lys tændt. Jeg bliver vinket ind til siden og de spørger mig Hvorfor de ikke kan måle mig og hvor min jammer sidder. Jeg forklarer dem min teori. og jeg får lov til at se hvordan dimsen fungerer på nærmere hold. Hvis jeg ikke havde kunne fortælle hvorfor var min bil blevet konfiskeret. så derfor lad være. Mens jeg stod der kørte yderligere 2 biler forbi med langt lys på og de blev begge målt. så enten er apperatet skærmet lidt af eller også skal man have et meget kraftigt langt lys på bilen.

Reply to
Jacob

Jeg vil sige: brug pengene på en fartpilot i stedet for.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

[...]

Hver dog en rigtig mand og betal din straf for det du gør ;) lige som os andre, som ikke tuder over en bøde... og man gør jo kun ting som man har råd til at tage konsekvenserne for.

--
VH
Lars Molnit

Moller skriver:

HØRT

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse | | Radarjammere er penge ud af vinduet...... | Hvis du vil jamme en radar, tager du lågen af en mikro-ovn, blokere lågeswitchen, og binder den fast foran på bilen. Magnetronen i sån' en skyder med "spred-hagl" så alt bliver grounded, det er modtagerens følsomhed der afgør hvor langt væk ;).

Reply to
Jørgen M. Rasmussen

Her er lige lidt fif ( alle testet af Brian):

- Skift bare dine terninger i bakspejlet ud med en CD

- 2 ekstra udstødningsrør skulle også hjælpe (også selvom du kun har en

1,1'er)

- Meget høj musik med overdreven meget bas afbøjer også radarstråler.

- Læg sædet HELT tilbage ( ja, helt ned på bagsædet ) og træk en kasket godt ned over øjnene.

- Kør helt oppe i røven på de forankørende ( det generer dem ikke, blinker de med tågelyset er det bare en hilsen)

Anders

Reply to
anders

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

Var det ikke lettere at montere et raketstyr, og en radarsøger fra et jetfly. Det er da mindre skadeligt fom omgivelserne.

"anders" skrev i en meddelelse

| Her er lige lidt fif ( alle testet af Brian): | | - Skift bare dine terninger i bakspejlet ud med en CD | - 2 ekstra udstødningsrør skulle også hjælpe (også selvom du kun har en | 1,1'er) | - Meget høj musik med overdreven meget bas afbøjer også radarstråler. | - Læg sædet HELT tilbage ( ja, helt ned på bagsædet ) og træk en kasket godt | ned over øjnene. | - Kør helt oppe i røven på de forankørende ( det generer dem ikke, blinker | de med tågelyset er det bare en hilsen) | ROFL.....

Reply to
Jørgen M. Rasmussen

godt

T.Hansen here we come.....:-))))))))))))))))

--
> [...]

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse

| Var det ikke lettere at montere et raketstyr, og en radarsøger fra et | jetfly.

Oxo en mulighed ;).

Reply to
Jørgen M. Rasmussen

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

Og mindre skadeligt for omgivelserne.

Jeg er sikker på at de fodgængere, hvis æggehvidestof i øjnene koger op, når de går forbi en bil med en magnetron forpå, hellere vil se et raketstyr.

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse

| Jeg er sikker på at de fodgængere, hvis æggehvidestof i øjnene koger | op, når de går forbi en bil med en magnetron forpå,

For ikke at tale om deres forplantningsevne. Det var nu ironisk ment, forventer ingen klaphat montere en ovn på fronten af deres "brian-mobil", bla. pga besværet med at skaffe power nok. Og hvis de gør, er den skadelige rækkevidde så begrænset, at offeret allerede har fået skader pga. påkørslen ;).

Reply to
Jørgen M. Rasmussen

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

Hvis de kan slippe for en fartbøde ?

Jeg er godt klar over at du mente det på den måde, men det kunne nu godt tages ilde op !

"Jørgen M. Rasmussen" skrev

Smart, så kan man også få stegt den fasan/de man kører ned ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn