Hvilken printer til film (PCB) - Page 2

Re: Hvilken printer til film (PCB)

Når jeg stiller en af mine ellers velfungerende laserprintere væk
fordi de bliver erstattet af multifunktionsmaskiner, ja så bliver
jeg da glad hvis folk gider hente den, så dem må der stå mange
af rundt omkring.

Mvh Max

Re: Hvilken printer til film (PCB)

hej

Jeg vil erklære mig fuldstændig enig. Jeg har lige købt en HP Laserjet
2200dn i den blå avis for 700 kr. Dertil skulle jeg ofre 600 kr på nye
toner, men nu har jeg en printer der bringer smilet frem over hele femøren
hver gang jeg udskriver noget - den skriver knivskarpt og hurtigt :-)

Jeg tror man får betydeligt mere valuta for pengene hvis man kan finde en
brugt kvalitetsprinter istedet for at give det samme for en ny
lavpris-printer som krøller papiret og begynder at falde fra hinanden efter
de første 1000 udskrifter.

 vh Hans

Re: Hvilken printer til film (PCB)
Jeg snakket med ham nede i sortedams
doseringens elektronik forretning, han
har en meget dyr hp-printer såvidt jeg
husker, han havde ligeledes problemer
med målfasthed, men fandt ud af at det
var filmen der krøb grundet varmen, nu
bruger han noget mat kalke-agtigt noget
fra farnell, dette løste problemet

Re: Hvilken printer til film (PCB)

    Nu har jeg solgt den 2030 model i et ok styktal, og den er kanon til
prisen, og så er Brothers support rigtig god omkring rep, byt osv...
mine kunder er små firma'er incl. revisore, at jeg så i de ekstreme
tilfælde anbefaler HL-14XX er noget andet, da de kan ha mere parpir osv.

    Så tag du trykt denne, eller måske nuppe Net modellen, den er ik meget
dyre ;) hvis du skal bruge den i et netværk.

    VH
    Lars Molnit
    P.S. Jeg sælger ikke til private, så kontakt mig IKKE omkring køb.

Re: Hvilken printer til film (PCB)
Har du prøvet den specifikt til pcb-film/kalke ?

Re: Hvilken printer til film (PCB)

    Det er noget tid siden, men kan da godt finde noget kalk parpir frem ;)
har en lille mængde endnu... Du kan få resten af bakken, en dag du
kommer forbi og viser MZ'en frem til en kop kaffe :) Jeg for lavet mine
print ude i byen nu, da arbejdet ikke syntes om prisen for den tid man
bruger når man laver det selv :)

    VH
    Lars Molnit

Re: Hvilken printer til film (PCB)

Hvor mange print får du lavet og til hvilken pris ?

Evt holdt op mod "laserprinter med inkjet fotopapir" metoden.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Hvilken printer til film (PCB)

    El-prints priser... største begrundelse = 6mill, dobbelt sidet med en
del gennempleteringer. Tyspisk prislejde 1500Kr. for en prototype
bestilling på 2-3 dages levering.

    for mange ommere pga. den meget lille min. brede osv. og sat op mod
konsulent taktsen osv. som ens opgaver blir solgt til er der ikke plads
til ommere.

    VH
    Lars Molnit
    Skal jeg lave privat, så bruger jeg olimex :)

Re: Hvilken printer til film (PCB)

Okay, gør mest i hobbyproduktion...

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Hvilken printer til film (PCB)

Ok,.. det betyder vel JA ;-) at du HAR
prøvet den til dette formål, og ej kun
fået posetiv feedback fra dine kunder

på edbpriser.dk siger en del at den har
en tendens til at "bukke" papiret, og
så er der jo det om den grundopløsning
på 600 dpi er nok til f.eks at føre en
lupren bane igennem 2 øer på alm DIL´s

Ting jeg godt kan lide:

1. 8 MB Cashe
2. fikst design (snild)
3. 250 ark kapacitet er ok
4. prisen
5. toner kan vist fås billigt
6. den lokale pusher har den til 750 :-)

Det lyder hyggeligt

Skal blot have suppleret ink-jeten, og
regner print-muligheden som side-gevinst,
skal også ha fundet et nemt PCB-program,
bygger højst noget et par gange om året,
men håber det måske bliver lidt oftere

f.eks. en 19" unit med accutronics-fjedre
lige til at smække til pulten ;-)

http://www.accutronicsreverb.com/prodspec.htm

Site Timeline