hvilken mp3 player?

Hejsa
Jeg ved ikke engang om det er korrekt at poste denne besked i dette forum -
here goes...
Jeg skal købe en mp3 afspiller med minimum 128 mb flash ram. Den skal have
følgende features:

diktafon
lithium ion batteri
og være handy -

Er der nogen der har nogle forslag og eventuelt hvo jeg kan købe den?

Håber i kan hjælpe mig.

Kalle

Re: hvilken mp3 player?
Hej Kalle

Jeg har ingen forstand på MP3 players, men ved at du sikkert får mere
response hvis du poster dit spørgsmål i dk.teknik.lyd

Mvh Max

Re: hvilken mp3 player?
forum -

Det er et stykke ved siden af :)

www.edbpriser.dk

Men jeg kan lige nævne at en af mine venner har købt en "Rhomba" fra
creative, den har alt det du søger (Er dog i tvivl om diktafon nu... men se
www.creative.com).

Brian

Re: hvilken mp3 player?
Mange tak for hjælpen - det skal selvfølgelig være den!

Kalle
have
se

Site Timeline