hvilken loddekolbe?

Havede engang en (wellerman)? loddekolbe 220 /15 så vidt jeg husker,
men måtte købe en ny toolex som er på 25 watt, og en rulle tin.
Problemet er at tinnet ikke vil lægge sig på emnet, men bare ruller
af. Ik fordi jeg bruger det så meget mere, men vil da gerne have noget
der dur, uden at det skal være profpriser.

emnet er rent, er det tinnet der er tosset?

per

Re: hvilken loddekolbe?

næppe ;)

Hvis du har købt loddetin uden flussmiddel, ligger fejlen 40cm fra din
skærm
--
Jan_stevns

Re: hvilken loddekolbe?

70

 Men der står nu ikke noget om det på rullen. alså flussmidel..

per

Re: hvilken loddekolbe?
Det nye tin er vel blyfri, som det skal være.
Så kræver det højere temperatur end det gamle lagervare tin vi alle har
liggende i krogene.

Christen

Site Timeline