Hvilken lader til Li-ion (AA) batterier

Hej NG !

Jeg har købt mig et par af disse Li-ion opladelige batterier:

http://www.batteribyen.dk/cgr14500___genopladelige_lithiumbatterier__m__loddeflige_-p-1801.html?cPath23%9_206&osCsid=eb6ae60f69b983da4f54828843986edc

Men hvordan (med hvad) skal jeg lade dem op med ?

Er der nogen der har en ide til en oplader ?

Det ville være fint hvis opladeren også kunne oplade alm. Ni-mh batterier,
så jeg ikke skal have alle de ladere stående men ikke et must....

mvh. Per

Re: Hvilken lader til Li-ion (AA) batterier
http://www.batteribyen.dk/cgr14500___genopladelige_lithiumbatterier__m__loddeflige_-p-1801.html?cPath23%9_206&osCsid=eb6ae60f69b983da4f54828843986edc

Der er vist lidt problemer med linket:

prøv det her i stedet for:
http://www.batteribyen.dk/batterier_lithiumceller-c-239_206.html?osCsid=dd0e94989163450c74619f6d7ee8b544

Det er dem der hedder CGR 14500

mvh. Per

Re: Hvilken lader til Li-ion (AA) batterier
http://kortlink.dk/batteribyen/5a57

det er dog 'kun' til Li-ion, men prisen er da OK.
-Bo Andersen-

Re: Hvilken lader til Li-ion (AA) batterier

Hej Bo !

Tak for svar, men dit link virker ikke !!?

Den skriver produktet blev ikke fundet - samme problem som jeg havde ...

Gider du skrive laderens navn her, så kan jeg selv finde den på siden.

Jeg har ellers søgt på omhandlende side synes ikke jeg kan finde noget, der
virker til mit behov.

mvh. Per

Re: Hvilken lader til Li-ion (AA) batterier

Ja da.
www.batteribyen.dk -> Batteriopladere -> Hobby / RC -> 'Universallader til
Li-Ion pakker 3,7 -14,8 V'
Som sagt er det 'kun' Li-Ion.

-Venligst, Bo Andersen-

Re: Hvilken lader til Li-ion (AA) batterier
  Hvor mange mA/h er de på  og hvor stor spænding pr. AA?

http://www.batteribyen.dk/cgr14500___genopladelige_lithiumbatterier__m__loddeflige_-p-1801.html?cPath23%9_206&osCsid=eb6ae60f69b983da4f54828843986edc

Re: Hvilken lader til Li-ion (AA) batterier

De er på 750 mAh og 3,7 Volt

mvh. Per