hvilken kondensator

sploderede.

eg tror bare den sidder hen over plus og minus for at glatte den pulserende

Billedet kan ses her
https://lh6.googleusercontent.com/-fbZHmn__C5M/U8OtZKoUwFI/AAAAAAAATKQ/JQ_t
yXQLsLg/w506-h351/P7140227.JPG

Knud

Re: hvilken kondensator

eksploderede.

 Jeg tror bare den sidder hen over plus og minus for at glatte den pulseren

_tyXQLsLg/w506-h351/P7140227.JPG

https://plus.google.com/photos/101164998202860150097/albums/603585856592728
0465

Re: hvilken kondensator

eksploderede.

 Jeg tror bare den sidder hen over plus og minus for at glatte den pulseren

_tyXQLsLg/w506-h351/P7140227.JPG

lektronikbiks, eller evt. her http://www.pc-elektronik.dk/shop/
mvh

Re: hvilken kondensator

- Bare der er plads til den i kabinettet bagefter.

der var inde i kondensatoren da det indeholder noget syre (citronsyre?)
  der over tid kan kan skade resten af appatatet og forkorte levetiden.

/Lars

Re: hvilken kondensator

?

Re: hvilken kondensator
Den mandag den 14. juli 2014 15.52.04 UTC+2 skrev Knud Haugmark:

et?

elektrolyt, og plus til plus...

Re: hvilken kondensator

ntet?

Jeg takker for alle gode tips. Elektrolytten kom til morgen, den kostede en

pokus, radioen spiller som ny.

Jeg takker min Gud og Skaber for internettets muligheder.

Knud

Site Timeline