hvilken IR frekvens er TDC selector's remotecontrol

Lige nu har jeg bygget en modtager med en SFH5110-40 Khz, men modtagere
fanger slet ikke Selector fjernbetjeningen, hvilken Frekvens 36,38,43+, men
alle andre af mine fjernbetjeninger blive fanget  fint.

/Johnny

Re: hvilken IR frekvens er TDC selector's remotecontrol
Ups min sony fjernbetjening til et minianlæg virker heller på modtageren!

men

Re: hvilken IR frekvens er TDC selector's remotecontrol
Hejsa

Hvis du har et scope, så kan du jo måle det, ved at smide en IR-rx-diode på
indgangen, og så blæse din remote ind i hovedet af den.

/Hauge

Re: hvilken IR frekvens er TDC selector's remotecontrol
jeg har ikke sådan et Scope ting,  men det er nok en 36 for det er en 40 kHz
modtager jeg har siddende i min modtager og 38 skulle kunne ramme en 40 khz.