Hvilken Fjernstyring...

Det er vist den rigtige gruppe ., selvom der godtnok ikke står noget i fundansen ..

men .,

Er der nogen der har et godt forslag til hvilket radioanlæg man skal investere i ??..

Det ender nok med at det skal være til Heli .. men i første omgang bliver det nok til el-bil ..

Jeg har selv lidt kig på Graupner MX-12 som grundsæt til 1300 kr .. Eller skal det være noget Futuba FF-7 eller FF-9 ... Multiplex har jeg også kigget på ., men synes at de er for kedelige og dyre ..

Hvor får man noget godt for pengene ?

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

"CopyCat" skrev i en meddelelse news:FV_We.160$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

du skal ikke sammenligne fjernstyring til bil og heli. heli er en flyver. fjernstyrede flyvere har sit eget bånd på 35MHz. biler benytter normalt

49MHz eller 27MHz. prøv at kigge på rc-unionen.dk for flyver / heli og rcfreaks.dk for biler.
Reply to
Jacob

"> du skal ikke sammenligne fjernstyring til bil og heli. heli er en flyver.

Well ., Futubaen kan ihvertfald begge dele .. hvis du mener 40 Mhz .. men bortset fra det .. så er der vel også forskel på PCM og FM ..

Mkay ., tnx.

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

"CopyCat" skrev i en meddelelse news:PwfXe.86$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Jo jeg mente 40MHz jeg bruger selv futaba ff9 / cp9 JR radioer er fine til heli det samme er futabas. jeg har ikke set andre ibrug der hvor jeg flyver.

Reply to
Jacob

Jeg kender ikke alle detaljer ang. helikoptere, men MC-22 ser ud som om den kan en hel del ...

flyver.

biler.

Reply to
Robin

den

Den er også lidt dyr ...

Men under alle omstændigheder ., så ville jeg nok vælge en MX model, da den er nyere .. og jeg synes at den ser lidt federe ud ..

~~Frank .,

Reply to
CopyCat