Hvilken Fjernstyring...

Det er vist den rigtige gruppe ., selvom der godtnok ikke står noget i
fundansen ..

men .,

Er der nogen der har et godt forslag til hvilket radioanlæg man skal
investere i ??..

Det ender nok med at det skal være til Heli ..  men i første omgang bliver
det nok til el-bil ..

Jeg har selv lidt kig på Graupner MX-12 som grundsæt til 1300 kr ..
Eller skal det være noget Futuba FF-7 eller FF-9 ...
Multiplex har jeg også kigget på ., men synes at de er for kedelige og dyre
..

Hvor får man noget godt for pengene ?

~~Frank .,

Re: Hvilken Fjernstyring...

du skal ikke sammenligne fjernstyring til bil og heli. heli er en flyver.
fjernstyrede flyvere har sit eget bånd på 35MHz. biler benytter normalt
49MHz eller 27MHz.
prøv at kigge på rc-unionen.dk for flyver / heli og rcfreaks.dk for biler.

Re: Hvilken Fjernstyring...

"> du skal ikke sammenligne fjernstyring til bil og heli. heli er en flyver.

Well ., Futubaen kan ihvertfald begge dele .. hvis du mener 40 Mhz .. men
bortset fra det .. så er der vel også forskel på PCM og FM ..

Mkay ., tnx.

~~Frank .,

Re: Hvilken Fjernstyring...

Jo jeg mente 40MHz
jeg bruger selv futaba ff9 / cp9
JR radioer er fine til heli det samme er futabas. jeg har ikke set andre
ibrug der hvor jeg flyver.

Re: Hvilken Fjernstyring...
Jeg kender ikke alle detaljer ang. helikoptere, men MC-22 ser ud som om den
kan en hel del ... http://www.el-fly.dk/grp94.asp

flyver.
biler.

Re: Hvilken Fjernstyring...
den

Den er også lidt dyr ...

Men under alle omstændigheder ., så ville jeg nok vælge en MX model, da den
er nyere .. og jeg synes at den ser lidt federe ud ..

~~Frank .,

Site Timeline