Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?

Jeg søger en 12v ca. 1A stabiliseret strømforsyning som skal bruges til
noget adgangskontrol.

Da den skal stå tændt døgnet rundt vil jeg helst have noget
færdigproduceret/godkendt frem for selv at flække noget sammen.
Helst ville jeg gerne have en som kan tilsluttes fast til 230v. uden at
skulle i en stikkontakt, altså en hvor man lovligt kan forbinde den direkte
til husets installation.

Hvad kan i anbefale og hvor køber jeg den ?

På forhånd tak for inputs.

Brian :ø)

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?

Aner det ikke, men du skal nok kigge efter en strømforsyning til montage
på din-skinner, i stil med dem her:
http://www.powershop.as/PartDetail.aspx?q=p:10502696 ;c:100225

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?
Hej!

Auch nogle priser. Cypax har et udvalg af Mean Well DIN skinne
strømforsyninger til meget rimelige priser!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?

www.actec.dk eller www.cypax.dk

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?

En "wallplug" er det bedste du kan gøre. Sæt evt et fast udtag op på DIN
skinne og så er den skid slået.

Nej, det ser ikke så proff ud, men til gengæld er der ingen problemer
med godkendelse af kredsløb.....

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?

Jeg tror ikke du så anvendelsen, Klaus: Adgangskontrol.
En "den piller jeg lige ud af kontakten"-forsyning scorer nok meget lavt hos
forsikringsselskabet. En anden form for godkendelse end den du tænkte på.

Men Cypax har nok hvad der skal bruges, til en rimelig pris.

/Bo.

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?

Hej Alle.

Tak for de mange gode svar.

Jeg køber nok sådan en her.: http://www.cypax.com/pdf/50.033.06xx.pdf ved
godt den er på "lidt" mere end 1A men så er der lidt ekstra til fremtidige
udvidelser.

Dog synes jeg ikke at jeg kan finde et sted hvor jeg kan oprette mig som
kunde på deres side, hvis man har et momsnummer har de vel ikke noget imod
at handle med en ?

Brian :ø)

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?
KLIP
KLIP

Jeg har fundet stedet hvor man kan søge om konto.... på forsiden - DooH ;-)

Brian :ø)

Re: Hvilken 12v 1A stabiliseret strømforsyning ?

Ja. Du har sikkert svar i morgen. Ellers ringer du bare til dem.
De bider slet ikke!

/Bo.

Site Timeline