Hvilke ledningen skal hvor til???

Jeg har fået et blink/horn relæ, som har været brugt til et gammelt 2 tonet
udrykningshorn, det vil sige at de har skiftet fra det ene horn til det
andet horn.

Nu skal jeg bruge det til at få 2 lygter til at blinke skiftesvis....

På rælæet, som er fra Hella (Klangfolge steuergerat 12V) står der nogle tal
ud for der hvor der er ledninger, 5 stk. ialt.

Der står 71 (der sider 1 rød/sort ledning)
der står 71a (der sidder en blå ledning)
der står 71b (der sidder en blå ledning)
der står 88/31 (der sidder en brun/gul ledning)
der står 86 (der sidder en brun/grøn ledning)

Er der nogle der kan hjælpe mig, med hvordan jeg skal få det til at
fungere....

Venlig hilsen

Michael

Re: Hvilke ledningen skal hvor til???

71+71a+71b er relæskiftet så
71   ind
71a ud 1
71b ud 2
88/31 stel
86 styrespænding

Vær opmærksom på at du ikke belaster kontakterne for hårdt! - og nej, jeg
ved ikke hvor meget de kan bære...
Men du kan jo evt sætte et alm. relæ på hver udgang. - Som slave.

mvh
Tonni