Hvilke kabler hører til hvad i det her stik ?

Hejsa

Jeg har købt en 7 " fladskærm hvor der sidder et "din" stik (tror jeg nok
det hedder)
i det stik får den

* 12volt
* video in
* lyd stereo signal

Jeg skal klippe ledningen over da det stik ikke passer til noget som jeg har
i bilen, det vil sige at 12V stikket skal bare være alm. ledning , video og
lyd skal laves til phone stik (hun)
men hvordan og hvad hører sammen

der er 6 farvede kabler som ser sådan ud på print boardet :

* sort ---> RN1
*Grøn --> +12V
*Gul------> CVBS1
*Rød-----> GND
*Hvid----> Lin1
*Blå----->GND

Håber i kan hjælpe mig

mvh

Michael

Re: Hvilke kabler hører til hvad i det her stik ?

Jeg har lagt nogle billeder op i dk.binaer hvis det kan hjælpe

Re: Hvilke kabler hører til hvad i det her stik ?

Den blå (GND)og sorte (RN1) ledning er ikke i kablet når jeg klipper kablet
over,

Den gule (video) og den hvide (LIN1) ledning har et kabel der går ud over
deres farve når jeg skræller det, vil det så sige at det ene er gnd og den
anden ledning er RN1 ?

Skal jeg have alle ledninger tilsluttet inden at skærmen vil tænde . har
prøvet at til føje kun gnd og 12v til skærmen, men den tænder ikke, kan det
være at alle kabler skal være forbundet inden at den virker ?

Re: Hvilke kabler hører til hvad i det her stik ?

Pris og hvor? :-)

Anyway, held og lykke med projektet ;-)

--
-jens

Re: Hvilke kabler hører til hvad i det her stik ?

tak tak  det er 2 stk 7 " widescreen skærme incl ekstern dvd afspiller for
1600 i aldi , har dog ikke brug for dvd afspilleren da jeg har en , men
skærmne er billige og har de funktioner som jeg skal bruge .. nåmen jeg
hopper i krig igen og ser om jeg kan få det til at virke :-)

Hvis du skal have nogle og du bor i kbh. så har aldi på roskildevej ved zoo
stadig nogle tilbage med mindre at de er blevet revet væk idag

Site Timeline